حضور ۲۶ کشور در ﺩﻭﺍﺯﺩﻫﻤﯿﻦ ﺩﻭﺭﻩ ﺑﯿﻦﺍﻟﻤﻠﻠﯽ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﺍﺳﻼﻣﯽ

حضور ۲۶ کشور در ﺩﻭﺍﺯﺩﻫﻤﯿﻦ ﺩﻭﺭﻩ ﺑﯿﻦﺍﻟﻤﻠﻠﯽ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﺍﺳﻼﻣﯽ

ﺩﻭﺍﺯﺩﻫﻤﯿﻦ ﺩﻭﺭﻩ ﺑﯿﻦﺍﻟﻤﻠﻠﯽ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﺍﺳﻼﻣﯽ از امروز با حضور بیش از ۹۰ میهمان خارجی از ۲۶ کشور به صورت آنلاین آغاز می شود .

به گزارش دیوان اقتصاد،سیاوش وکیلی، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس با اعلام این خبر به سنا، گفت: میهمانانی از کشورهای اتریش، بنگلادش، بلغارستان، آلمان، هلند، مجارستان، هند، اندونزی، عراق، قزاقستان، عراق، لوگزامبورگ، مالزی، مالدیو، مونته نگرو، نیجریه، عمان، پاکستان، پرو، روسیه، سنگاپور، سودان، تایلند، ترکیه و بریتانیا برای این دوره ثبت نام کرده اند که با احتساب مهمانان داخلی شرکت کننده از بازار سرمایه انتظار می رود بیشتر از ۱۳۰ نفر در این رویداد حضور یابند.

به گفته وکیلی ، رئیس نهادهای ناظر عراق ، مونته نگرو، پرو و مدیر عامل بورس مجارستان و عراق به عنوان میهمانان ویژه در ﺩﻭﺍﺯﺩﻫﻤﯿﻦ "ﺩﻭﺭﻩ ﺑﯿﻦﺍﻟﻤﻠﻠﯽ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﺍﺳﻼﻣﯽ"  حضور دارند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس همچنین اظهار داشت: برای اولین بار تعدادی از انجمن‌ها و دانشگاه‌های معتبر و شناخته‌شده بین‌المللی ، از جمله  مرکز تحقیقات بین‌المللی اقتصاد و دارایی اسلامی مالزی (IRCIEF)، دانشگاه زعیم استانبول (IZM) ترکیه، انجمن متخصصان مالی اسلامی (AIFP) قزاقستان، اخبار مالی اسلامی(IFN) به عنوان «همکار رسانه‌ای» و دانشگاه امام صادق (ع) و انجمن مالی اسلامی ایران از این رویداد حمایت مالی کرده‌اند.

وی افزود: موضوع این نشست که با خوشامد گویی دکتر قالیباف اصل رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار آغاز می شود، " رویکرد مناسب در برابر مسائل نوظهور مالی اسلامی" است  و مباحثی کلیدی همچون فین تک و بازار سرمایه اسلامی، «حاکمیت، جامعه و محیط (ESG)» و «سرمایه‌گذاری مسئولانه اجتماعی (SRI)» در بازار سرمایه اسلامی،     شرکت‌های کوچک و متوسط بازار سرمایه، امور مربوط به نوآوری و قانونگذاری، و الگوهای کارای انتشار صکوک دولت را پوشش خواهد داد .

به گزارش سنا، سازمان بورس و اوراق بهادار ، ﺩﻭﺍﺯﺩﻫﻤﯿﻦ «ﺩﻭﺭﻩ ﺑﯿﻦﺍﻟﻤﻠﻠﯽ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﺍﺳﻼﻣﯽ(ICM)»  را ﺩﺭ ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ۲۴ ﻭ ۲۵ ﺷﻬﺮﯾﻮﺭ ﺳﺎﻝ ﺟﺎﺭﯼ برابر با ۱۴ و ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰، برای اولین بار به صورت آنلاین برگزار می کند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.