پرداخت 150 میلیارد تومانی خسارت، نشانگر توانگری مالی بالای بیمه دانا است

مهر تایید شرکت لبنیاتی میهن بر عملکرد بیمه دانا:

 پرداخت 150 میلیارد تومانی خسارت، نشانگر توانگری مالی بالای بیمه دانا است

مدیرعامل شهرک لبنیاتی میهن، پرداخت مبلغ 150 میلیارد تومان خسارت علی‌الحساب بابت حادثه آتش سوزی در انبارهای این شهرک را گامی بزرگ و موثر در ایفای تعهدات بیمه‌ای و نشانگر توانگری مالی بالای بیمه دانا توصیف کرد.
 

  به گزارش دیوان اقتصاد، "ایوب پایداری" در گفتگویی، با اشاره به اینکه شرکت لبنیاتی میهن حدود ۲۰ سال است که با بیمه دانا همکاری می‌کند، اظهار داشت: این کارخانه با بیمه دانا قرارداد انحصاری بیمه منعقد کرده و در طول سال‌های گذشته از خدمات ارائه شده این شرکت بیمه‌ای رضایت داشته و دارد.
** بیمه دانا در حوزه توانگری مالی در صنعت بیمه حرف اول را می‌زند
وی، پرداخت مبلغ 150 میلیارد تومانی خسارت توسط بیمه دانا در فاصله زمانی سه هفته پس از اعلام حادثه آتش سوزی در این شهرک را نشانه انجام سریع و به موقع تعهدات بیمه‌ای بیمه دانا دانست و آن را گام بزرگی در جهت جلب رضایت بیمه گذار اعلام کرد.
پایداری تاکید کرد که انجام این تعهدات نشان دهنده این است که این شرکت بیمه‌ای در بحث توانگری مالی، همچنان حرف اول را در صنعت بیمه می‌زند.
** شرکت لبنیاتی میهن از عملکرد بیمه دانا در پرداخت خسارت راضی است
 وی با اشاره به اینکه کارکنان شرکت لبنیاتی میهن با همکاری و تعامل خوب نماینده بیمه دانا، آقای دهقانی، تحت پوشش بیمه‌های درمان تکمیلی، عمر و حوادث بیمه دانا هستند، افزود: در طول سال‌های گذشته خدمات مطلوبی از سوی این شرکت دریافت کردیم و از آنها رضایت داریم.
ایوبی گفت: البته این رضایت‌مندی در حوزه درمان بیشتر است، زیرا همکاران ما در دورترین نقاط کشور با بهره مندی از خدمات بیمه دانا می‌توانند در بهترین بیمارستان‌های کشور از خدمات این شرکت بیمه به طور مطلوب استفاده کنند.
** مدیریت توانمند و چابکی، عامل موفقیت بیمه دانا
 پایداری، خدمات بیمه درمان بیمه دانا را کم نظیر توصیف کرد و یادآور شد: در طول این سال‌ها هر وقت اتفاق یا حادثه‌ای رخ می‌داد، این شرکت با ارائه خدمات مطلوب و پرداخت سریع خسارات می‌کوشید اعتماد بیمه‌گذار خود را جلب کند که از این بابت جای قدردانی دارد.
 مدیرعامل شهرک لبنیاتی میهن، بیمه دانا را یک گروه چابک، یکدست، یکدل و همزبان دانست و با اشاره به توانمندی های دکتر کاردگر، نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت و اعضای هیئت مدیره و نیز سایر بدنه اجرایی آن، این قابلیت‌ها را عامل اصلی موفقیت این شرکت بیمه‌ای عنوان و ابراز امیدواری کرد: در سایه ادامه این تلاش‌ها و تعامل فی مابین، پرداخت مابقی خسارت این شهرک نیز در دستور کار بیمه دانا قرار گیرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.