تأکید مدیر امور شعب بانک مسکن منطقه شرق کشور بر حفظ مشتریان قدیمی و جذب مشتری جدید

تأکید مدیر امور شعب بانک مسکن منطقه شرق کشور بر حفظ مشتریان قدیمی و جذب مشتری جدید

محمود لاری مدیر امور شعب بانک مسکن منطقه شرق کشور  در بازدید از شعب و ستاد مدیریت شعب  استان خراسان جنوبی بر اهمیت مشتری مداری کارکنان در نگهداشت مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید تاکید کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد،وی اثر بخش ترین راه تبلیغ خدمات و محصولات بانک را معرفی خدمات توسط خود مشتریان ذکر کرد و افزود : با تکریم و پرستاری از مشتریان و ارائه خدمات مطلوب به وی می توان ضمن وفادارسازی و نگه داشت مشتری به نحوی عمل کرد که مشتری به عنوان مبلغ ، خدمات بانک را برای دیگران بازگو کند .

مدیر امور شعب منطقه شرق کشور در ادامه سخنان خود افزود : بایستی مقوله ی مشتری مداری و توجه به خواست و نیاز مشتری به عنوان اصلی ترین شاخص در بازاریابی در ارائه خدمات شعب بانک و میان کارکنان فرهنگ سازی و نهادینه شود و کارکنان باید به این باور برسند که مشتری رکن اصلی هر فعالیتی است .

لاری در ادامه ، تحقق اهداف تعیین شده ارزیابی عملکرد را حاصل برنامه ریزی ، پیگیری و تلاش کارکنان دانست و گفت : تحقق اهداف بایستی به نحوی باشد که سهم بانک از منابع استان افزایش یابد و موجب ارتقاء جایگاه بانک میان شبکه بانکی استانی شود . وی معرفی هر چه بیشتر خدمات بانکداری الکترونیک را در شرایط کرونا یکی از مهمترین اولویتهای فعالیت بانک دانسته بیان کرد : در شرایط موجود و با وجود ویروس کرونا توسعه خدمات الکترونیک می تواند ضامن سلامت کارکنان و مشتریان بوده و سبب کاهش هزینه های ارائه خدمت شود . مدیر امور شعب منطقه شرق کشور بر برگزاری جلسات بخشنامه خوانی با رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و اطلاع کارکنان از آمار ، دستور العملها ، بخشنامه ها و محصولات بانک را ضامن موفقیت و ارتقاء نام بانک مسکن دانست . وی با تاکید بر ضرورت پیگیری وصول مطالبات بر نهادینه کردن اصل پیگیری و رصد مداوم کارکنان به منظور کاهش مطالبات جاری بانک تاکید کرد .

محمود لاری در بازدید از شعب نهبندان ، اسدیه ، سربیشه و مرکزی بیرجند پیرامون وضعیت جذب منابع ، وصول مطالبات و خدمات کارمزد محور با همکاران گفتگو کرد . مدیر امورشعب منطقه شرق کشور، همچنین از ستاد مدیریت بازدید و با همکاران دوایر ستادی دیدار کرد .




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.