جلسات کمیسیون عمران با وزارت راه و سازمان هواپیمایی درباره قیمت بلیط به جایی نرسید

جلسات کمیسیون عمران با وزارت راه و سازمان هواپیمایی درباره قیمت بلیط به جایی نرسید

چهارشنبه, اکتبر 27, 2021 - 07:48 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کمیسیون با جدیت روند افزایش قیمت بلیط هواپیما را دنبال کرده و مطالبه اصلی ما از وزیر راه و شهرسازی کاهش بهای بلیط با تکمیل ظرفیت ایرلاین ها می باشد.

به گزارش دیوان اقتصاد,اسماعیل حسین زهی در گفت وگو با ایسنا با انتقاد از روند افزایش قیمت بلیط هواپیما بیان کرد: قبلا ستاد کرونا در بخشنامه ای ایرلاین ها را ملزم کرد تا به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی حداکثر از ۶۰ درصد ظرفیت ایرلاین ها استفاده کنند. اما متاسفانه ایرلاین ها با استناد به این مصوبه به سمت افزایش قیمت رفتند.
وی در ادامه اظهار کرد: امروز نیز در شرایطی که ایرلاین ها با تکمیل ظرفیت پروازهای خود را انجام می دهند مجددا شاهد افزایش قیمت هستیم. زمانی که ایرلاین ها با تمام ظرفیت پرواز خود را انجام می دهند افزایش قیمت دیگر چه معنایی دارد؟ کمیسیون عمران چندین جلسه با سازمان هواپیمایی و مسئولان مربوطه در وزارت راه و شهرسازی برگزار کرده است اما متاسفانه راه به جایی نبرده است‌.
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیسیون با جدیت دنبال این موضوع بوده و مطالبه اصلی ما از وزیر راه و شهرسازی کاهش بهای بلیط با تکمیل ظرفیت ایرلاین ها می باشد.
وی در ادامه تاکید کرد: مردم برای انجام امور اداری، آموزشی و درمان خود مطالبه دسترسی مناسب به حمل و نقل هوایی را داشته و این امر قابل قبول نیست که با رشد قیمت ایرلاین ها فقط امکان استفاده اقشار خاصی از حمل و نقل هوایی وجود داشته باشد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.