چالش کدنویسی به افتخار قهرمانان زندگی روزمره

سامسونگ و آی‌بی‌ام برگزار می‌کنند

چالش کدنویسی به افتخار قهرمانان زندگی روزمره

شرکت سامسونگ و IBM در اقدامی مشترک و به منظور تشویق به توسعه راهکارهای نوآورانه برای کمک به قهرمانان زندگی روزمره‌ی ما از برنامه نویسان دعوت کردند در یک چالش برنامه‌نویسی شرکت کنند. این چالش در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ (SDC) معرفی شد و به دنبال یافتن راه‌حل برای مشکلات پرسنلی مانند نیروهای کالارسان، کارکنان حوزه مراقبت از کودکان، کادر درمان، مربیان و بسیاری دیگر است که در طول همه‌گیری کووید-۱۹ خدمات ارزشمندی را برای جامعه انجام دادند. برنامه‌های ارسالی برای حضور در این چالش توسط یک هیئت داوری از IBM و سامسونگ ارزیابی ‌شده و راهکار برنده، جایزه نقدی و محصولات سامسونگ دریافت می‌کند و برای توسعه راهکار خود حمایت خواهد ‌شد.

به گزارش دیوان اقتصاد,این چالش بخشی از برنامه جهانی Call for Code است که از توسعه‌دهندگان و حل‌کنندگان مسائل در سراسر جهان دعوت می‌کند تا در ساخت پروژه‌های فناوری منبع باز کمک کنند که به برخی از اصلی‌ترین مسائل جهانی رسیدگی می‌کند.
کی سی چوی مدیر بخش B2B در سامسونگ موبایل گفت: «قهرمانان زندگی روزمره‌ی ما به طور خستگی‌ناپذیری در طول همه‌گیری کرونا به ما خدمت کرده‌اند و ما می‌خواهیم زندگی آنها و دیگران در سراسر جهان را با سطوح جدیدی از اتصال و بینش فناوری آسان‌تر و سازنده‌تر کنیم. درهای نوآوری باید برای رسیدن به این هدف، باز باشد. به همین دلیل است که ما با استفاده از پلتفرم‌های منبع باز همکاری نزدیکی با IBM و همچنین جوامع ارزشمند توسعه‌دهنده خود داریم. همچنین مفتخرم که همراه با دیگر رهبران جهان در حوزه‌های پایداری، تجارت و فناوری به عنوان داور برای چالش جهانی Call for Code سال 2021، خدمت کنم. من مشتاقانه منتظرم تا شاهد موارد ارسالی برای هر دو چالش Call for Code باشم».
موارد ارسالی برای چالش Call for Code Honoring Everyday Heroes باید قابلیت اجرا بر روی تبلت، تلفن هوشمند و یا دستگاه‌های پوشیدنی سامسونگ را داشته باشند و از یک یا چند فناوری ابری منبع باز IBM مانند IBM Cloud یا IBM Watson استفاده کنند. شرکت کنندگان همچنین به ابزارهای سامسونگ و داده‌هایThe Weather Company دسترسی خواهند داشت. آخرین مهلت ارسال آثار 20 نوامبر است و برنده روز 9 دسامبر اعلام می‌شود. علاوه بر فناوری‌های سامسونگ و یک جایزه نقدی از طرف IBM، برنده از طرف هر دو شرکت حمایت می‌شود تا راه‌حل خود را برای ایجاد تفاوت واقعی برای قهرمانان زندگی روزمره‌ی ما، به واقعیت تبدیل کند.
باب لرد، معاون ارشد اکوسیستم جهانی در IBM گفت: « IBMو سامسونگ سابقه طولانی درهمکاری موفق با یکدیگر برای بهبود نتایج تجاری برای مشتریان و همچنین برای منافع اجتماعی را دارند. اوایل سال جاری، IBM، سامسونگ و سایرین با یکدیگر همکاری کردند تا راه‌حل برنده چالش جهانی Call for Code 2019، Prometeo را اجرا کنند. من مشتاقانه منتظرم ببینم توسعه‌دهندگان چگونه می‌توانند از فناوری‌های باز ما استفاده کنند تا بیشترین بهره را به شایسته‌ترین افراد جهان امروز، قهرمانان هر روزه ما، برسانند».
همکاری بین سامسونگ و IBM بیش از 30 سال قبل با کار بر روی نیمه‌رساناها آغاز شد و در حال حاضر آن‌ها روی پویایی، هوش مصنوعی، 5G، نسل چهارم صنعت و شبکه‌ها کار می‌کنند. درSDC، سامسونگ و IBM Consulting اعلام کرده‌اند که برای مدرن‌سازی محیط‌های کار ترکیبی با تجربه‌های موبایلی بهینه‌سازی شده برای گلکسی Z Fold3 همکاری می‌کنند؛ این پروژه با کمک موسسات خدمات مالی بزرگی طراحی شده است.
علاوه بر این، برای سرعت بخشیدن به همگام سازی Industry 4.0 با برنامه‌های ابری، IBM و سامسونگ در حال تحقیق روی راه‌هایی برای آوردن حجم کاری هوش مصنوعی به دستگاه‌های اندروید سامسونگ با استفاده از IBM Edge Application Manager هستند. این تلاش بر روی استفاده از نگهدارنده‌ها در دستگاه‌های سامسونگ متمرکز است تا حجم کاری را به طور انعطاف‌پذیری به محل‌هایی مانند کارخانه‌ها، فروشگاه‌های خرده‌فروشی، انبارها، هتل‌ها و مراکز توزیع مستقر، ارسال و در آنجا مدیریت و پردازش کند تا به توسعه سریع‌تر موارد استفاده جدید قدرتمند برای موبایل و رایانش مرزی کمک کنند.
سامسونگ و IBM برای ایجاد خدماتی که به کسب‌وکارها و توسعه‌دهندگان سازمانی امکان می‌دهد تا از مزایای کامل شبکه‌های پیشرفته، پویایی و تجزیه و تحلیل بهره ببرند، به همکاری خود ادامه می‌دهند.

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس
سامسونگ الكترونيكس الهام‌بخش دنیا است و آينده را با ايده‌های نو و فناوري‌هاي خلاقانه و کاربردی اش شكل مي‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com مراجعه کنید.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.