بانک ایران زمین

شماره تیرماه نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد.
31 ژولیه, 2023 - 14:52
 نرم‌افزار فراز ایران زمین
بانک ایران زمین با ارائه سامانه فراز ایران زمین و بهره‌گیری از دانش روز دنیا در زمینه فناوری‌های مالی و هوش مصنوعی، به مشتریان امکان می‌دهد تا امور بانکی خود را به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن انجام دهند.
16 ژولیه, 2023 - 11:11
از آنجا که مدیریت بانک می بایست با تفکر مشتری مداری اداره شود و پرداخت تسهیلات نیز می بایست بر اساس شرایط مشتری صورت گیرد، به همین منظور بانک ایران زمین تسهیلات انتخاب را تعریف و اجرایی کرده است که در قالب تسهیلات انتخاب این بانک به مشتریان خود این حق را می‌دهد که در انتخاب نوع و شکل دریافت تسهیلات با توجه به نیاز و توان پرداخت شان تصمیم بگیرند.
20 آوریل, 2022 - 13:49
مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، با اشاره به حرکت رو به رشد مخاطبین و مشتریان بانک ایران زمین گفت: در عصر دیجیتال تعریف مشتری و مخاطب دچار تغییر شده است و مدیریت تجربه مشتری به یک استراتژی حائز اهمیت تبدیل شده است.
18 آوریل, 2022 - 15:51
به منظور بررسی عملکرد شعب بانک ایران زمین در استان های آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل در اسفند ماه ۱۴۰۰ جلسه ای با حضور مسئولین و روسای شعب منطقه برگزار شد.
18 آوریل, 2022 - 12:43
با تصویب هیأت مدیره، نرخ حق الوکاله بانک ایران زمین برای سال 1401، حداکثر 3% تعیین شد.
13 آوریل, 2022 - 15:26
بانک ایران زمین درک درست و به موقعی از بانکداری الکترونیکی داشته و در این عرصه حضوری فعال و چشمگیر دارد و با هدف جلب رضایت مشتریان، از ظرفیت بانکداری الکترونیکی نهایت استفاده را به عمل آورده است و خدمات الکترونیکی بانک ایران زمین به اندازه‌ای گسترده و چشمگیر است که مراجعه مشتریان بانک را به حداقل ممکن کاهش داده است.
10 آوریل, 2022 - 13:25
مدیرعامل بانک ایران زمین:
چند سالی هست که همه ما با کلماتی همچون فناوری اطلاعات، دیجیتال، شبکه های اجتماعی، کانال های الکترونیک، فضای مجازی و مفاهیمی از این قبیل آشنا شده ایم و با آنها سر و کار داریم. در این میان بانکداری دیجیتال و اقتصاد دیجیتال مباحثی هستند که خصوصاً در سال های اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا و ایجاد محدودیت های مختلف و از همه مهمتر تغییر سبک زندگی همه مردم، مورد توجه و استقبال قرار گرفت و بیش از پیش نیاز آن احساس شد.
9 آوریل, 2022 - 13:39
بانک ایران زمین در راستای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان باجه نوبت عصر این بانک را در شعب استان یزد راه اندازی کرد.
6 آوریل, 2022 - 15:08
عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین در پیامی فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱ و سال نو را به هموطنان و به همکاران خود تبریک گفت.  
19 مارس, 2022 - 20:21
از آنجا که بخش قابل توجهی از فعالیت های ایام تعطیلات، به مباحث پولی و مالی مربوط می‌شود، بانک ایران زمین در راستای مشتری مداری و ایجاد آرامش خاطر برای مشتریانی که به هر نقطه از کشور سفر می کنند، تصمیم گرفته برخی شعب خود را به صورت ویژه، فعال نگه دارد.  
18 مارس, 2022 - 11:39
مدیرعامل بانک ایران زمین، در سالگرد تاسیس این بانک تحقق بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین را گامی بزرگ در عرصه ارائه خدمات بانکی به مشتریان بیان کرد.
14 مارس, 2022 - 14:02
امروزه بعید به نظر می رســد فردی نام "شــبکه های اجتماعی"، "اقتصاد دیجیتال"و "بانکداری دیجیتال" را نشــنیده و لااقل در سطح یک مخاطب عام با مفاهیم ابتدایی آن آشــنا نباشد؛ از سویی سیطره بلامنازع شبکه های اجتماعی نیز بر مناســبات متعدد سیاســی، فرهنگی و اقتصادی کشورهای جهان بر همگان آشکارشده و نقش شبکه های اجتماعی نیز در توسعه اقتصاد دیجیتال غیرقابل انکار اســت. 
12 مارس, 2022 - 09:13
طی یک دهه اخیر با توجه به افزایش چشمگیر رقابت در حوزه خدمات مختلف، به خصوص بانکی، و با توجه به ماهیت یکسان آن‌ها، مسئله باشگاه مشتریان برای بانک‌ها از اهمیت بالایی بین مشتریان قرار گرفت. به طوری که باشگاه مشتریان یک روش مفید برای بانک‌هایی که خواهان افزایش وفاداری مشتریان و ایجاد روابط بلند مدت با آن‌ها هستند به شمار می رود. مشتریان بانک‌ها زمانی که  به عضویت باشگاه  قرار می گیرند، از خدمات ویژه‌ای برخوردار می شوند. همچنين به طور کلی مبحث مشتری مداری و حفظ ارتباط طولانی مدت با آن‌ها، از مسائل بسیار مهم هر سازمان و نهادی به نظر می‌رسد. در همین راستا، بانک ایران زمین هم سعی کرده در حوزه مشتری مداری و حفظ روابط طولانی مدت با مشتریان متمرکز شود و خدمات متنوع‌تر و بهتری را به آن‌ها ارائه دهد.
10 مارس, 2022 - 12:29
بانک ایران زمین شرایطی را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا از طریق پیام کوتاه بتوانند خدماتی چون کارت به کارت، خرید شارژ و بسته اینترنتی را دریافت کنند.
9 مارس, 2022 - 09:21
کارت هدیه مجازی ایران زمین از آن نوع خدمات بانکی و کار راه‌انداز است که به درد این روزهای ما می‌خورد. روزهایی که درگیر و گرفت کرونا هستیم و دست و بال همه‌مان برای رد و بدل شدن پول و کارت یا حتی مراجعه‌های حضوری بسته است.   
8 مارس, 2022 - 09:17
بانک ایران زمین در راستای بانکداری باز و مشتری مداری، از چندی پیش، طرح تسهیلاتی انتخاب را با هدف دادن حق انتخاب به مشتریان برای تعیین نوع و شکل تسهیلات، در دستورکار خود قرار داده است.  
7 مارس, 2022 - 09:25
ارتقاء تکنولوژی در دنیای کنونی امری محتمل و همسویی نهادهای مالی به خصوص بانک‌ها با این فرایند، امری اجتناب ناپذیر است.
6 مارس, 2022 - 10:10
سامانه پرداخت لحظه‌ای (پل) در اینترنت بانک ایران زمین فعال شد.
3 مارس, 2022 - 14:01
هرچند با شروع شیوع ویروس کرونا در کشور، لزوم بانکداری دیجیتال بیش از پیش احساس شد، اما ایران‌زمین جزو بانک‌هایی بود که بسیار پیش از آن، با درک ضرورت ارائه خدمات دیجیتال، درصدد تحکیم زیرساخت‌ها برآمد.  
28 فوریه, 2022 - 16:53
خطاب به مدیر نظارت بر ناشران فرابورس منتشر شد:
 بانک ایران زمین پاسخ نامه‌ای را در باره موضوع های مطرح شده پیرامون صورت های مالی این بانک تا پایان آذرماه 1400 ارایه داد.  
28 فوریه, 2022 - 12:57
مشاهدات خبرنگار میدانیِ پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا از چند شعبه بانک ایران‌زمین در تهران، نشان از رضایت‌مندی مشتریان این بانک از ارائه خدمات در روزهای پایانی سال دارد.  
27 فوریه, 2022 - 12:16
بانک ایران زمین برای بهبود فرایند ارائه خدمات بانکی به مشتریان خود در کنار بر راه‌اندازی روابط عمومــی دیجیتال و مرکز تماس دیجیتال، از اعلام آمادگی شعب این بانک برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان در پایان سال خبر داد. 
22 فوریه, 2022 - 12:36
معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین در هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران:
فرهاد اینالوئی؛ معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین اعلام کرد: بانک ایران زمین آمادگی کامل دارد تا خدمات نئوبانکی را در اختیار افرادی که قصد راه‌اندازی این نوع بانک را دارند، قرار دهد.
12 ژانویه, 2022 - 16:14

صفحه‌ها

.
.
.
.
اشتراک در بانک ایران زمین