اختصاصی/مزایای نصب نرم‌افزار فراز ایران زمین

اختصاصی/مزایای نصب نرم‌افزار فراز ایران زمین

 نرم‌افزار فراز ایران زمین

بانک ایران زمین با ارائه سامانه فراز ایران زمین و بهره‌گیری از دانش روز دنیا در زمینه فناوری‌های مالی و هوش مصنوعی، به مشتریان امکان می‌دهد تا امور بانکی خود را به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

به گزارش دیوان اقتصاد، بانک ایران زمین در ارائه پلتفرم فراز با تاکید بر امکان شخصی سازی سرویس‌ها، با تقویت پلتفرم همراه پلاس فراز، این زمینه را برای مشتریان ایجاد کرده است که با تکیه بر هوش مصنوعی، تجربه دریافت خدمات شخصی سازی شده و دریافت تمامی خدمات بانکی به صورت غیرحضوری را داشته باشند.

 امکان انجام امور بانکی بدون مراجعه حضوری به شعب با استفاده از اپلیکیشن همراه بانک فراز ایران زمین فراهم شده است. مشتریان با استفاده از این سامانه می‌توانند تمامی امور بانکی خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک، انجام دهند.

همچنین در این سامانه امکان افتتاح حساب به صورت آنلاین برای مشتریانی که در بانک ایران زمین حسابی ندارند نیز فراهم است. بطوریکه مشتریان جدید می‌توانند با سرعت و راحتی حساب بانکی خود را افتتاح کرده و از خدمات متنوع این پلتفرم استفاده کنند.

علاوه بر این سامانه فراز ایران زمین با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی به مشتریان خود کمک می‌کند تا با سهولت بیشتری از خدمات رایج بانکی استفاده کرده و جدا از آن خدمات جدید و بی سابقه‌ای را نیز دریافت کنند. به این صورت که این سامانه با بررسی سبک زندگی و نیازهای مشتری به صورت انفرادی، خدماتی متناسب با آن فرد به او ارائه دهد.

 

چرا فراز متفاوت است؟

فراز نئوبانک و همراه بانک جدید اندروید است که توسط بانک ایران زمین منتشر شده است و کاربران میتوانند به صورت آنلاین در این بانک حساب باز کنند. نئوبانک ها بانک های جدیدی هستند که کاربران با وجود آن دیگر نیازی به حضور و مراجعه در شعبه بانک ها ندارند. چرا که تمام فعالیت های این نرم افزارها به صورت آنلاین است. بانک ایران زمین نیز چندی پیش به فعالیت نسخه اندروید همراه بانک خود پایان داده و سپس نرم افزار فراز را منتشر کرده است.

فراز همانند یک همراه بانک است با این تفاوت که قابلیت های دیگری نظیر افتتاح حساب آنلاین بانک ایران زمین نیز به آن اضافه شده است.

 

شیوه نصب نرم‌افزار فراز ایران زمین

همراه بانک فراز ایران زمین قابلیت اجرا بر روی انواع تلفن‌های هوشمند و در سیستم عامل  IOS  و  Android با اندازه صفحه نمایش مختلف را نیز دارد.

 

 

یکی از روش های دانلود برنامه همراه بانک ایران زمین نسخه اندروید مراجعه به برنامه کافه بازار بوده که برنامه های اندروید متنوعی را در خود جهت دانلود جای داده است. کاربر با مراجعه به برنامه بازار همراه بانک ایران زمین را جستجو کرده و سپس آن را دانلود خواهد کرد. نسخه اندروید این همراه بانک در برنامه مایکت نیز قابل دانلود بوده و کاربر با مراجعه به مایکت و جستجوی همراه بانک ایران زمین به دانلود فایل نصبی می پردازد.

مشتریان در صورت بروز مشکل نصب می‌توانند با مرکز تماس مشتریان  و شماره تلفن ۲۴۸۰۹  تماس بگیرند.

 

جشنواره‌های فراز ایران زمین

بانک ایران زمین شرایطی فراهم کرده است تا به مدت 4 هفته متوالی، مشتریان این بانک با شرکت در مسابقه "در فراز" و انجام هر تراکنش در همراه بانک فراز ، یک شانس قرعه‌کشی دریافت کند

 

 

در هفته اول مسابقه، هر کارت به کارت بالای ۱۰۰ هزار تومان یک شانس قرعه‌کشی برای مشتریان به همراه خواهد داشت که جوایز آن کارت هدیه ۹۹۹ هزار تومانی، ۵ کارت هدیه ۵۵۵ هزار تومانی، ۱۰ کارت هدیه ۲۲۲ هزار تومانی است.

همچنین نصب همراه بانک فراز در طول هفته‌های برگزاری مسابقه 4 شانس قرعه کشی به دنبال خواهد داشت.

مشتریان می‌بایست برای اطلاع از تعداد شانس‌های خود در این مسابقه، وارد همراه بانک فراز ایران زمین شده و در بخش باشگاه مشتریان و جشنواره، میزان شانس خود را بعد از تراکنش‌ها مشاهده کنند.

 

 

 

 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.