سایت فصلنامه فناوری‌های مالی با بخش‌های متنوع دردسترس قرار گرفت

سایت فصلنامه فناوری‌های مالی با بخش‌های متنوع دردسترس قرار گرفت

سایت فصلنامه فناوری‌های مالی با بخش‌هایی همچون چندرسانه‌ای، سرنخ (معرفی منابع)، پرونده موضوعی و معرفی نویسندگان به آدرس ftmag.ir دردسترس قرار گرفت. از امروز تمام افرادی که قصد آشنایی با جدیدترین روندهای روز در حوزه مالی را دارند، می‌توانند تمامی قسمت‌های فصلنامه فناوری‌های مالی را به‌صورت آنلاین در اختیار داشته باشند.

به گزارش دیوان اقتصاد، سایت فصلنامه فناوری‌های مالی با بخش‌هایی همچون چندرسانه‌ای، سرنخ (معرفی منابع)، پرونده موضوعی و معرفی نویسندگان به آدرس ftmag.ir دردسترس قرار گرفت. از امروز تمام افرادی که قصد آشنایی با جدیدترین روندهای روز در حوزه مالی را دارند، می‌توانند تمامی قسمت‌های فصلنامه فناوری‌های مالی را به‌صورت آنلاین در اختیار داشته باشند، با منابع به‌کار برده‌شده در مقالات آن آشنا شوند و با دیدن بخش چندرسانه‌ای، اینفوگرافیک و نمودارهای مجله را به‌صورت آنلاین دریافت کنند.

در بخش سرنخ، تلاش کردیم به معرفی منابع معرفی‌شده در هر مقاله بپردازیم و آنها را برای استفاده عموم دردسترس قرار دهیم. این قسمت جدیدترین اطلاعات حوزه مالی را در اختیار پژوهشگران می‌گذارد و به آنها این فرصت را می‌دهد تا بتوانند برای تحقیق در این حوزه‌ها، از منابع معتبر جهانی و ایرانی استفاده کنند.

ارائه اینفوگرافیک از مباحث مهم مقالات، تصویرسازی‌هایی مرتبط با موضوعات و نمودارهایی که حاوی داده‌های مهمی از موضوعات مالی است، بخش‌های دیگری از مجله است که در سایت آن، همه این موارد را به‌صورت آنلاین در دسترس کاربران قرار داده‌ایم. افراد می‌توانند با مراجعه به سایت فصلنامه فناوری‌های مالی، تمامی داده‌ها را متمرکز و دسته‌بندی‌شده دریافت کنند.

فصلنامه فناوری‌های مالی، رسانه‌ای با رویکرد پژوهشی و تحلیلی در صنعت بانکی و مالی است. این فصلنامه می‌کوشد تا گره‌ها و چالش‌های صنعت مالی کشور را با کمک صاحب‌نظران، پژوهشگران و متخصصان حوزه‌های مربوطه تحلیل کند. همچنین راهکارها و تجربیات آنها را در اختیار کسانی قرار دهد که می‌خواهند به‌صورت عمیق، دانش خود را به‌روز نگه دارند و از این داده‌ها با هدف بهبود مسیر کاری خود بهره ببرند. دغدغه فناوری‌های مالی، حضور تمام بازیگران اکوسیستم کشور درکنار یکدیگر است تا با هم درراستای توسعه دانش علمی گام بردارند. از این رو، این فصلنامه تنها چهره‌های شناخته‌شده اکوسیستم مالی کشور را هدف قرار نمی‌دهد.

نخستین شماره این مجله تابستان 1401 منتشر شد و از آن زمان تاکنون، هر فصل یک موضوع، محوریت بررسی و موشکافی اعضای تحریریه این مجله بوده است. «کشف تخلف و تقلب در صنعت بانکداری»، «توسعه فراگیری مالی و افزایش توان مالی جامعه»، «اقتصاد صنعت فناوری اطلاعات»، «مدیریت منابع سازمانی»، «بانکداری دیجیتال»، «هم‌افزایی صنعت بیمه و فناوری اطلاعات»، «آینده کربنکینگ» و «زنجیره ارزش؛ مشارکت‌ها و توسعه بازار»؛ موضوعات هشت شماره از این مجله بوده است. تاکنون بیش از 100 نویسنده، دانش خود را در قالب یادداشت، مقاله و گفت‌وگو، درخصوص موضوعات فوق در اختیار همکاران خود در صنعت مالی کشور قرار داده‌اند.

از اینجا به سایت فصلنامه فناوری‌های مالی سر بزنید و علاوه‌بر آشنایی با نویسندگان آن، تازه‌ترین منابع و محتواهایی حوزه فناوری‌های مالی را دریافت کنید.

 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.