آغاز احداث مجتمع آموزشی 12 کلاسه دارالفنون در شهرستان نهاوند توسط بانک پاسارگاد

آغاز احداث مجتمع آموزشی 12 کلاسه دارالفنون در شهرستان نهاوند توسط بانک پاسارگاد

طی مراسمی که با حضور مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد، شماری از مسئولان منطقه، جمعی از مدیران بانک و اهالی محلی برگزار شد، کلنگ احداث مجتمع آموزشی دارالفنون شهرستان نهاوند استان همدان بر زمین نشست.

به گزارش دیوان اقتصاد، ساخت این مجتمع آموزشی 12 کلاسه با مساحت 2168 مترمربع در دو طبقه، پنجاه و ششمین پروژه مدرسه‌سازی بانک پاسارگاد در راستای تفکر متعالی این بانک در توسعه فضا‌های آموزشی کشور است.  لازم به ذکر است مدارس ساخته شده توسط بانک پاسارگاد در استان‌های کهکیلویه و بویر احمد، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، البرز، آذربایجان شرقی، خوزستان، لرستان، گلستان، خراسان جنوبی، قزوین، اردبیل، همدان، یزد و مازندران موجب گسترش امکانات و محیط‌های آموزشی در مناطق مختلف میهن عزیزمان شده است.

گفتنی است، بانک‌پاسارگاد با توجه به اهمیت فراهم نمودن امکان دسترسی کودکان، نوجوانان و جوانان روستایی به امر آموزش، تلاش نموده است برنامه‌ جامعی برای ساخت مدرسه و کتابخانه در مناطق محروم کشور تنظیم و عملیاتی نماید. در این راستا علاوه بر ساخت مدارس، 22 کتابخانه نیز در مناطق مختلف کشور احداث نموده و در اختیار هموطنان فرهنگ دوست کشورمان قرار گرفته است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.