«طرح تسهیلاتی فرصت»، امتیازی ویژه برای صاحبان حساب‌های وکالتی بانک سرمایه

«طرح تسهیلاتی فرصت»، امتیازی ویژه برای صاحبان حساب‌های وکالتی بانک سرمایه

مشتریان بانک سرمایه می‌توانند برای ثبت‌نام در سامانه یکپارچه‌ خرید خودروهای وارداتی، به صورت حضوری و غیرحضوری حساب‌های خود را نزد این بانک وکالتی نموده و از تسهیلات ویژه «طرح فرصت» بهره‌مند گردند.

به گزارش دیوان اقتصاد، همزمان با آغاز ثبت نام برای فروش خودروهای وارداتی، مشتریان گرامی می‌توانند از روز سه‌شنبه مورخ ۲۴ مهر ۱۴۰۳ تا ساعت ۱۲:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ با مراجعه به هر یک از شعب بانک سرمایه و همچنین به صورت غیرحضوری و با مراجعه به نشانی اینترنتی https://www.sbank.ir/vekalati حساب خود را با رعایت حداقل مانده حساب پنج میلیارد ریال معادل پانصد میلیون تومان وکالتی نمایند و با توجه به نوع حسابی که در سامانه یکپارچه خرید خودروهای وارداتی به عنوان حساب وکالتی خود معرفی کرده اند، بر اساس ضوابط بانکی، از تسهیلات ویژه «طرح فرصت» بهره‌‌مند گردند.

گفتنی است مشتریانی که حساب بانک سرمایه خود را به عنوان حساب وکالتی معرفی نمایند، در صورت حفظ موجودی حساب های مذکور پس از آزادسازی منابع، به شرح ذیل مشمول دریافت تسهیلات «طرح فرصت» می گردند:

  • معرفی حساب قرض الحسنه به عنوان حساب وکالتی: تسهیلات قرض الحسنه با مدت باز پرداخت ۲۰ ماهه و نرخ کارمزد ۴%
  • معرفی حساب کوتاه مدت عادی به عنوان حساب وکالتی: تسهیلات مرابحه با مدت بازپرداخت ۲۰ ماهه و نرخ سود ویژه ۱۶%

ردیف مدت سپرده گذاری (ماه) مدت بازپرداخت (ماه) مبلغ تسهیلات (ریال)(به ازای پنج میلیارد ریال میانگین)
۱ ۱ ۲۰ ۸۵۵٫۰۰۰٫۰۰۰
۲ ۲ ۱٫۷۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰
۳ ۳ ۲٫۵۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰

مدت زمان اجرای طرح فرصت (بازه مجاز معدل گیری)، از تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۳ الی ۱۴۰۳/۱۰/۳۰ بوده و تسهیلات مربوطه تا پایان سال قابل دریافت می باشد.

بدیهی است در صورت افزایش موجودی حساب های وکالتی شده تا پایان دوره طرح (۳۰ دی)، کل میانگین حساب مشمول ضرایب ویژه می گردد.

به منظور تکریم فرهنگیان ارجمند، مدت بازپرداخت تسهیلات ایشان با شرایط فوق ۲۴ ماهه می باشد.

شایان ذکر است مشتریان محترم پس از وکالتی نمودن حساب خود نزد بانک سرمایه می توانند جهت ثبت نام برای خرید خودروهای وارداتی به سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی مراجعه نمایند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.