مسابقه کانون جوانه‌های بانک ملی به مناسبت روز دانش‌آموز

مسابقه کانون جوانه‌های بانک ملی به مناسبت روز دانش‌آموز

کانون جوانه‌های بانک ملی ایران به مناسبت روز دانش آموز از چهارم تا سیزدهم آبان‌ماه سال جاری اقدام به برگزاری رویدادی در دو بخش نموده است.

به گزارش دیوان اقتصاد، در بخش اول، که در قالب مسابقه پیامکی برگزار می شود، علاقه مندان و کاربران کانون جوانه‌ها، می توانند با ارسال شماره گزینه صحیح سوال زیر (از1 تا 4)  به سرشماره 100005566 در مسابقه شرکت نموده و برنده یکی از 13 جایزه 20 میلیون ریالی آن باشند.

سوال مسابقه: "تعداد مشتریان زیر 18 سال بانک ملی ایران ................. نفر است و نام خدمت این بانک برای کودکان و نوجوانان ............. است."

"گزینه ها:

1- بیش از 3 میلیون نفر، امید و آرزو

2- بیش از 3 میلیون نفر، هپ

3- بیش از 5 میلیون نفر، کانون جوانه ها

4- بیش از 5 میلیون نفر، قلک"

بخش دوم این رویداد شامل برگزاری جشنواره پاکت هدیه در کانال کانون جوانه ها در پیام رسان بله است که طی آن، به صورت روزانه پاکت هایی با مبالغ متفاوت در کانال مذکور بارگذاری می شود و اعضای کانال با حضور به موقع و کلیک بر روی پاکت، مبلغ آن را به کیف پول خود در پیام رسان بله منتقل خواهند نمود.

شایان ذکر است علاقه مندان، برای شرکت در جشنواره پاکت هدیه می توانند با ارسال عدد 77 به شماره 10005882 در کانال بله کانون جوانه ها عضو شوند.

گفتنی است کانون جوانه های بانک ملی ایران از سال 1391 با هدف آموزش مسائل بانکی و افزایش سواد مالی به رده سنی کودک و نوجوان ایجاد شده و در تلاش است با به کارگیری شیوه ها و ابزارهای مختلف از جمله بازی، سرگرمی، برگزاری رویدادها، برپایی مسابقات و جشنواره ها و ... مخاطبانش را هر چه بیشتر با مفاهیم حوزه پولی و اقتصادی آشنا کند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.