توزیع نخستین سبد حمایت غذایی ماه مبارک رمضان

توزیع نخستین سبد حمایت غذایی ماه مبارک رمضان

یک‌شنبه, می 28, 2017 - 14:22 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توزیع نخستین سبد حمایت غذایی نیازمندان به مناسبت ماه مبارک رمضان بین ۱۰ میلیون نفر خبر داد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایبِنا، علی ربیعی با بیان اینکه بیش از ۳ میلیون و ۸۸۸ هزار خانوار برابر با ۱۰ میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند، اعتبار پیش بینی شده برای توزیع این مرحله از سبد حمایت غذایی نیازمندان را ۲۲۰ میلیارد تومان دانست و از مشمولان اجرای این طرح خواست از امروز با مراجعه به فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این رابطه به خبرگزاری صداوسیما توضیح داد: دولت در این مرحله تلاش کرده سبدهای حمایت غذایی را علاوه بر نیازمندان تحت پوشش نهادهای حمایتی در سازمان بهزیستی و کمیته امداد برای زنان باردار و کودکانی که دچار سوءتغذیه هستند توزیع کند.
ربیعی مهمترین اقلام پیش بینی شده در این مرحله را انواع پروتئین (گوشت قرمز و گوشت سفید) روغن، برنج و خرما دانست و تاکید کرد: افراد تحت پوشش سه ماه فرصت دارند این اقلام را خریداری کنند.
وی ارزش ریالی سبد حمایت غذایی برای خانوارهای نیازمند یک نفره را کمی بیشتر از ۳۰۰ هزار ریال و برای خانوارهای دونفری ۶۰۰ هزار ریال دانست و گفت: این میزان برای خانوارهای ۴ نفره و بیشتر یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین از برگزاری جلسه شواری عالی رفاه خبر داد و گفت: براساس مصوبات این شورا مقرر شده از این پس افراد بیشتری تحت پوشش این طرح قرار گیرند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.