ارتقای کیفی خدمات بانکداری بانک سرمایه 

ارتقای کیفی خدمات بانکداری بانک سرمایه 

بانک سرمایه در خصوص ارتقای کیفی خدمات بانکداری در سامانه های بانکی در تاریخ 13 اسفندماه و امکان اختلال در سرویس های بانکی مبتنی بر کارت و سرویس های بانکداری الکترونیک اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، بدین‌وسیله به اطلاع تمامی مشتریان می‌رساند به منظور ارتقای کیفی و بهینه‌سازی خدمات بانکداری، از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز دوشنبه مورخ 13 اسفند ماه به مدت شش ساعت، ارائه خدمات بانکی با اختلال مواجه خواهد بود و هموطنان می‌توانند قبل و بعد از ساعت مذکور نسبت به انجام عملیات بانکی اقدام نمایند.

گفتنی است، مرکز تماس صدای سرمایه با شماره ۴۳۷۳-۰۲۱ در زمان انجام عملیات و کلیه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان می‌باشد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.