عضو هیئتمدیره و معاون برنامهریزی و توسعه کسبوکار بانک سینا، روابطعمومی را چشم و گوش سازمان و ابزاری کارآمد در اطلاعرسانی و ایجاد رضایت در مشتریان دانست.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
نقش محوری روابطعمومی بانکها در جلب رضایت مشتریان
نقش محوری روابطعمومی بانکها در جلب رضایت مشتریان

به گزارش دیوان اقتصاد، اکبر جلیلی، عضو هیئتمدیره و معاون برنامهریزی و توسعه کسبوکار بانک سینا، در همایش رؤسای دوایر روابطعمومی و امور مشتریان مناطق، با اشاره به نقش محوری روابطعمومی در نظام بانکی تأکید کرد: روابطعمومی مهمترین رکن یک بانک است، مشروط بر آنکه مسئولیتهای خود را به شکل درستی ایفا کند.
جلیلی با اشاره به جایگاه بانکها به عنوان مهمترین نهادهای اقتصادی کشور افزود: تأمین مالی جامعه و توسعه خدمات در بانکها، مستلزم ارتباط مؤثر با تمام ذینفعان است و این رسالت خطیر بر عهده روابطعمومی است که باید با برنامهریزی و تلاش هدفمند محقق شود.
جلیلی با تشریح نقش روابط عمومی تاکید کرد: واحد روابط عمومی هم چشم و گوش بانک و هم آینه تمامنمای بانک است؛ و باید با برخورد محترمانه، شفافیت و پاسخگویی به دغدغههای مشتریان، نقش کلیدی در جلب رضایت آنان ایفا کند.
معاون برنامهریزی و توسعه کسبوکار بانک سینا روابطعمومی را پل ارتباطی بین بانک و مشتریان دانست که هم صدای بانک باشد و هم پیامهای مشتریان را به مدیریت برساند.
عضو هیئت مدیره بانک سینا در پایان تاکید کرد: ما از تمام همکاران میخواهیم با نگاهی تحلیلی، چالشها و نواقص را همراه با راهکارهای عملیاتی و سازنده ارائه دهند.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
درهم | 226,190 | |
دلار | - | 827,200 |
لیر | 21,700 | |
پوند | 1,108,500 | |
یوان | 113,400 | |
یورو | 954,000 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه امامی | 755,100,000 | |
سکه تمام | 701,850,000 | |
سکه نیم | 470,000,000 |