پاسخگویی مدیر شعب بانک مسکن کردستان به مسائل و مشکلات مردم با حضور در سامانه سامد

پاسخگویی مدیر شعب بانک مسکن کردستان به مسائل و مشکلات مردم با حضور در سامانه سامد

امید راست‌بین مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان با حضور در دفتر سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) پاسخگوی درخواست‌های تعدادی از مردم استان شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، امید راست بین مدیر شعب استان کردستان به همراه کارشناسان حوزه اعتباری مدیریت ، مسوول سامانه سامد و مسوول روابط عمومی این بانک جهت پاسخگویی به سوالات و ابهامات مردم استان در حوزه مسکن و ساختمان، در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) حضور یافت.

براساس این گزارش، با توجه به تاکید مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در خصوص برگزاری برنامه های ارتباط مردمی مستقیم مسوولین در بستر سامد و پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردم استان از طریق تلفن 111 سامانه، طبق برنامه ریزی صورت گرفته ، امید راست بین مدیر شعب استان طی ساعات حضور خود در این مرکز ، پاسخگوی تماس های تلفنی مردم و سوالات مطرح شده در حوزه مسکن و ساختمان بوده و با ارائه مشاوره و راهنمایی لازم، راهکارهای اجرایی مناسب را برای آنان بیان کرد.

مدیر شعب استان کردستان هدف از حضور در سامانه سامد را ایجاد پل ارتباطی قوی میان مسئولین و مردم عنوان کرد و ابراز داشت: با ارتباط مستقیم با مردم ضمن گره گشایی از مشکلات آنان می توان کاستی ها و نقاط قوت سازمان را در ارائه خدمات بهتر به آنان شناسایی نمود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.