اهمیت ترکیب تجربه انسانی با ابزارهای فناوری برای خلق ارزش افزوده در صنعت بیمه

اهمیت ترکیب تجربه انسانی با ابزارهای فناوری برای خلق ارزش افزوده در صنعت بیمه

علیرضا رجب مدیر ارشد فروش بیمه‌های زندگی شرکت بیمه پاسارگاد در یکی از پنل‌های تخصصی اولین همایش تخصصی «اکو بیمه» به موضوع مهم دیجیتالی شدن صنعت بیمه و تأثیر آن بر نمایندگان سنتی پرداخت.

به گزارش دیوان اقتصاد، علیرضا رجب مدیر ارشد فروش بیمه‌های زندگی شرکت بیمه پاسارگاد در یکی از پنل‌های تخصصی اولین همایش تخصصی «اکو بیمه» به موضوع مهم دیجیتالی شدن صنعت بیمه و تأثیر آن بر نمایندگان سنتی پرداخت.

وی با اشاره به تحولات گسترده فناوری در صنعت بیمه، گفتند: ورود فناوری‌های نوین و پلتفرم‌های دیجیتال، شکل سنتی فروش و خدمات بیمه‌ای را دگرگون کرده است. اگرچه این تحول می‌تواند موجب افزایش سرعت، دقت و شفافیت در فرآیندها شود، اما طبیعی است که در میان برخی از نمایندگان سنتی، نگرانی‌هایی نسبت به آینده شغلی و جایگاه حرفه‌ای آنان به‌وجود آمده باشد.

رجب در ادامه گفت:دیجیتال شدن، دشمن نمایندگان نیست؛ بلکه ابزاری است برای توانمندسازی آنان. نماینده‌ای که دانش دیجیتال خود را ارتقا دهد، می‌تواند خدمات به‌روزتر، سریع‌تر و با رضایت بیشتر به مشتریان ارائه کند.

در بخش پایانی این ارایه، بر اهمیت ترکیب تجربه انسانی با ابزارهای فناوری برای خلق ارزش افزوده در صنعت بیمه تأکید و از نمایندگان دعوت شد تا به جای مقاومت در برابر تحول، نقش فعال‌تری در مسیر نوآوری ایفا کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.