معاون امور استانها و شبکه فروش بیمه آسیا از آغاز بهرهگیری این شرکت از فناوری هوش مصنوعی در سامانههای مدیریتی خبر داد و گفت: این اقدام، سرآغاز فصل تازهای در ارائه خدمات سریعتر، دقیقتر و نوآورانه به بیمهگذاران است.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
داشبورد هوش مصنوعی بیمه آسیا زمینهساز ارتقای کیفیت خدمات است
داشبورد هوش مصنوعی بیمه آسیا زمینهساز ارتقای کیفیت خدمات است

به گزارش دیوان اقتصاد، سید ابراهیم مظهری موسوی، معاون امور استان ها و شبکه فروش این شرکت، با اشاره به نقش فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی در ارتقای کیفیت خدمات بیمهای اظهار داشت: داشبورد اطلاعاتی مبتنی بر هوش مصنوعی شرکت بیمه آسیا، با هدف افزایش سرعت، دقت و کاهش خطا در فرآیندهای داخلی راه اندازی شده است.
معاون امور استان ها و شبکه فروش بیمه آسیا با بیان اینکه استفاده مؤثر از این فناوری نیازمند نیروهای آشنا با هر دو حوزه بیمه و فناوری است، افزود: ترکیب دانش بیمهای و توان فنی میتواند زمینهساز خلق محصولات نوآورانه و خدمات جدید در بستر دیجیتال شود.
مظهری موسوی اظهار داشت که پس از تکمیل و بلوغ سامانه هوش مصنوعی، نسخههای مشابه آن برای استفاده نمایندگان نیز طراحی و اجرا خواهد شد تا شبکه فروش بتواند با بهرهگیری از تحلیلهای هوشمند، عملکرد خود را در حوزه فروش و ارائه خدمات بهینهسازی کند.
شایان ذکر است بیمه آسیا به عنوان بزرگ ترین شرکت بیمه خصوصی کشور، با بهرهگیری از فناوریهای نوین، به دنبال ارائه خدمات دقیقتر، شفافتر و سریعتر است تا ضمن افزایش رضایت بیمهگذاران، جایگاه خود را به عنوان یکی از پیشروترین شرکتهای بیمهای کشور تثبیت کند.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
| نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
|---|---|---|
| درهم | 293،870 | |
| دلار | - | 1،080,200 |
| لیر | 25,800 | |
| پوند | 1,440,200 | |
| یوان | 151,900 | |
| یورو | 1،256,400 |
| نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
|---|---|---|
| سکه امامی | 1,120,100,000 | |
| سکه تمام | 1,069,150,000 | |
| سکه نیم | 583,600,000 |




























































































