راه‌اندازی مرکز پیام اعلام خسارت سیار اتومبیل بیمه کوثر

راه‌اندازی مرکز پیام اعلام خسارت سیار اتومبیل بیمه کوثر

یک‌شنبه, ژولیه 16, 2017 - 15:36 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مرکز پیام اعلام خسارت سیار اتومبیل با هدف تکریم بیمه‌گذاران و ساماندهی خسارت‌های بخش اتومبیل شرکت بیمه‌کوثر راه‌اندازی شد.

به گزارش دیوان اقتصاد ؛ این مرکز به‌منظور تسریع در پرداخت خسارت، افزایش رضایت زیان‌دیدگان و در راستای سیا‌ست‌های ابلاغی مدیرعامل و اجرای اصل تکریم ارباب‌رجوع طراحی و راه‌اندازی شد تا بیمه‌شدگان با آسودگی و اطمینان‌خاطر بیشتری از خدمات شرکت استفاده کنند.
احمدرضا عصاری از بهره‌برداری این سامانه در خرداد‌ماه خبرداد و گفت: در این مدت 62درصد از خسارت‌های اعلام شده در مرکز پیام ثبت و توسط کارشناسان خسارت سیار ارزیابی صورت گرفته است.
وی برقراری ارتباط دوسویه با بیمه‌شدگان و زیان‌دیدگان را عامل افزایش اعتماد ذی‌نفعان به شرکت برشمرد و خاطرنشان‌کرد: براساس آمار دریافتی بیشترین تماس بیمه‌شدگان در زمینه اتومبیل است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.