اعطای تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی به روابط عمومی بانک ملت

اعطای تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی به روابط عمومی بانک ملت

شنبه, اوت 19, 2017 - 14:25 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

روابط عمومی بانک ملت در ششمین دوره آیین تجلیل از سرآمدان روابط عمومی ایران، تندیس زرین روابط عمومی را دریافت کرد.

به گزارش دیوان اقتثاد، در این مراسم که با حضور استادان ارتباطات و فعالان عرصه روابط عمومی در کشور برگزار شد، تندیس زرین روابط عمومی به مسعود نصر اصفهانی، رییس اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی این بانک اهدا شد.
بر اساس این گزارش، این تندیس به دلیل تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی بر اساس مدل تخصصی شده EFQMدر روابط عمومی و کسب حداقل ۷۱۵امتیاز طبق آرای ممیزان ،ارزیابان، اساتید و متخصصان روابط عمومی به روابط عمومی بانک ملت تعلق گرفته است.
روابط عمومی بانک ملت همچنین بر اساس ممیزی های صورت گرفته و رای هیات داوران، موفق به دریافت ۵ستاره شده است.
معیار رهبری و مدیریت با ۱۳شاخص و ۱۰۰امتیاز، معیار خط مشی و راهبرد با ۵شاخص و ۸۰امتیار، معیار مدیریت و توسعه منابع انسانی با ۶شاخص و ۹۰امتیاز، معیار مرتبط با مخاطبان با ۸شاخص و ۲۰۰امتیاز، معیار مرتبط با کارکنان با ۶شاخص و ۹۰امتیاز، معیار مرتبط با جامعه با ۵شاخص و ۶۰امتیاز، معیار مشارکت، منابع مالی و فناوری با ۷شاخص و ۹۰امتیاز، معیار مدیریت فرآیندی با ۴شاخص و ۱۴۰امتیاز و معیار مربوط به نتایج کلیدی و عملکرد با ۷شاخص و ۱۵۰امتیاز، مبنای ارزیابی های صورت گرفته در ششمین دوره آیین تجلیل از سرآمدان روابط عمومی ایران بوده است.



ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.