تجربه مثبت مشتری با استفاده از خوددریافت - خودپرداز

تجربه مثبت مشتری با استفاده از خوددریافت - خودپرداز

یک‌شنبه, اوت 20, 2017 - 13:23 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

با روند روبه‌رشد توسعه فن‌آوری‌های مرتبط با بانکداری الکترونیک ، محصول «خود دریافت - خودپرداز» را می‌توان فرصت تازه ای برای افزایش سطح رضایت مشتری و شاید انقلابی نوین در صنعت بانکداری الکترونیک دانست.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایبِنا، کارمندان شعب بانک‌ها با بهره‌گیری از «خود دریافت - خودپرداز» ، علاوه بر اینکه بر روی خدمت رسانی بهتر به مشتریان متمرکز می شوند، فضایی دوستانه با مشتریان برایشان فراهم می شود.
در این زمینه می‌توان موارد زیر را به عنوان محاسن استفاده از «خود دریافت - خودپرداز» مثال زد:
۱-قابلیت استقرار خوددریافت-خودپرداز در نقاط ومکان های مختلف مانند سالن ها و راهروها یا نصب روی دیوار، امکان دسترسی ۲۴ ساعته مشتری به خدمات بانکی فراهم می سازد و سپرده گذاری وجوه نقد را برای مشتری بدون مراجعه به شعبه فراهم می کند.
۲- پول گذاری و واریز وجه به حساب خود توسط مشتری میزان اشتباه و خطای واریز را کاهش می دهد و لذا مغایرت ها کاهش پیدا می کند.
۳- مکان یابی دقیق برای استقرار دستگاه های خوددریافت- خودپرداز ، به تسهیل نقل و انتقالات مالی می انجامد و نتیجه این وضعیت ایجاد حس رضایت در مشتریان است.
برای نمونه در بانک آی ان جی هلند با استفاده از دستگاه خودردیافت-خودپرداز " مشتریان از صف های کمتر، راحتی بیشتر و صرفه جویی در وقت سود می برند. پذیرش پول نقد در این نسل جدید دستگاه های سلف سرویس بانکی در ۲۴ ساعت شبانه روز و هفت روز هفته صورت می گیرد. نقل و انتقال مالی در زمان خواست مشتری در دسترس است و به ساعات کار شعبه محدود نمی شود. نمونه دیگردربانک کی بی سی بلژیک، «خود دریافت - خودپرداز» ۸۰ درصد از کل عملیات شبکه بانکی را انجام می دهد و صدور فوری گواهی اعتبار برای سپرده های نقدی مشتریان را ممکن می سازد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.