ورود بخش خصوصی به پست ضروری است

وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات:

ورود بخش خصوصی به پست ضروری است

وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام های صورت گرفته در شرکت ملی پست جمهوری اسلامی در چهارسال گذشته را مثبت ارزیابی کرد و گفت:باید در ارتباط با فعالیت های پستی به گونه ای عمل شود که انحصار بوجود نیاید و بخش خصوصی بتواند به صورت فعال در این عرصه ورود پیدا کند.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، «محمدجواد آذری جهرمی» در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران افزود: شرکت ملی پست در دوره جدید و در فضای رقابتی پیش رو باید با ایفای نقش مطلوب بتواند سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص داده و به تبع آن وضعیت درآمدی شبکه نیز بهبود یابد.
عضو هیات دولت دوازدهم بر ایجاد و گسترش سرویس های نوین مبتنی بر فناوری اطلاعات در پست تاکید کرد.
آذری جهرمی به اجرای پروژه های ملی و اقتصاد مقاومتی مانند جی نف( GNAF )و سیماک به محوریت شرکت ملی پست اشاره و بر ضرورت تشکیل کارگروهی در مجموعه وزارت ارتباطات برای استفاده از همه ظرفیت های موجود در کشور تاکید کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ارتقای کیفیت خدمات و مشتری مداری را 2 اصل اساسی در فعالیت شبکه پستی کشور دانست و خاطرنشان کرد: موضوع هزینه فایده و مدیریت منابع مالی از دیگر مواردی است که باید به طورمستمر مورد توجه مسئولین وزارت و شرکت ملی پست باشد.
آذری جهرمی خاطر نشان کرد: بستر های لازم برای فعالیت های بیشتر فراهم شده و باید تلاش شود به نقطه مطلوب برسیم و بتوانیم رضایت مشتریان را کسب کنیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اقدام های موثر صورت گرفته در زمینه افزایش رفاه کارکنان پست کشوراشاره کرد و افزود: بهبود سطح معیشتی کارکنان شرکت ملی پست در دستور کار قرار می گیرد، چرا که معتقدم فکر سالم در بدن سالم است و اگر قرار باشد پست وظایف خود را به خوبی ایفا کند لازم است در این خصوص اقدام اساسی صورت گیرد.
«حسین مهری » معاون وزیر و رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از روند کارهای صورت گرفته و وضعیت موجود گفت: محور اصلی و آینده شرکت در جهت ارائه خدمات مطلوب، افزایش درآمد و جذب ترافیک ساماندهی شده است .
مدیرعامل شرکت ملی پست به تشریح راه اندازی و توسعه برخی از سرویس‌های پستی نظیر تجارت الکترونیکی، پست مستقیم، پست لجستیک، سیماک و GNAF پرداخت و خاطر نشان کرد: در آینده نزدیک و با رویکرد جدید و گسترش این سرویس‌ها در سراسر کشور شاهد شکوفایی بیشتری در صنعت پست کشور خواهیم بود.
به گزارش ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز یکشنبه گذشته با 152رای موافق،120رای مخالف،هفت رای ممتنع و 9 رای باطله از 288نماینده حاضر، محمد جواد آذری جهرمی را به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم انتخاب کردند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.