تلفن ثابت به نام نشده با سند ملکی به نام می شود

تلفن ثابت به نام نشده با سند ملکی به نام می شود

چهارشنبه, سپتامبر 6, 2017 - 12:28 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران می گوید، همه مشترکان تلفن ثابت که تاکنون اقدامی برای به نام کردن تلفن ثابت خود نکرده اند می توانند با در دست داشتن سند ملک و کارت ملی با مراجعه به مناطق مخابراتی تلفن ثابت را به نام خود کنند.

به گزارش دیوان اقتصاد «داود زارعیان» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: مشترکانی که صاحب ملکی دارای تلفن ثابت هستند، اما این تلفن به نام آنها نیست می توانند بدون نیاز به حضور مالک قبلی و تنها با در دست داشتن سند ملک و کارت شناسایی معتبر برای به نام کردن تلفن ثابت اقدام کنند.
معاون شرکت مخابرات ایران ادامه داد: این مشترکان می توانند با مراجعه به همه مناطق مخابراتی در سراسر کشور و با ارائه سند ملک دارای تلفن ثابت، آن تلفن را به نام خود کنند تا هویت آنها در قبض های صادره اصلاح شود.
به گزارش ایرنا، چهارم مردادماه امسال معاون امورمشتریان شرکت مخابرات ایران از تلاش برای به روز کردن اطلاعات و احراز هویت مشترکان تلفن ثابت این شرکت خبر داد.
وی گفته بود، منظور از احراز هویت این است که مالک هر تلفن به طور کامل مشخص باشد، زیرا ممکن است شماره شناسنامه یا کد ملی یا نشانی برخی مشترکان در سامانه سی.آر.ام(CRM) سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان ثبت نشده باشد.
معاون شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: سیستم ثبت احوال و سیستم شاهکار که اکنون در اختیار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است این امکان را فراهم می کند که مشخصات کامل هر مشترک در سیستم سی.آر.ام شرکت مخابرات ثبت شود.
بر اساس آمارهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تلفن های ثابت دایری کشور تا پایان خردادماه امسال به 30 میلیون و 590 هزار و 323 شماره رسید. این رقم تا پایان پارسال 30 میلیون و 506 هزار و 633شماره بود.
تلفن های ثابت کشور در بازه زمانی اسفند 1395 تا پایان خردادماه امسال 83 هزار و 690 شماره افزایش داشت.
شمار مشترکان پهن باند ثابت کشور تا پایان خردادماه امسال نیز به 10 میلیون و 281 هزار و 423 رسید. این تعداد تا پایان اسفندماه پارسال 9 میلیون و 408 هزار و 23 مشترک بود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.