موبایل HTC U11 PLUS سه ماهه دیگر عرضه می شود

موبایل HTC U11 PLUS سه ماهه دیگر عرضه می شود

یک‌شنبه, اکتبر 1, 2017 - 07:53 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

اگرچه گوگل اخیراً اعلام کرد که تصمیم به خرید واحد موبایل HTC گرفته و حاضر به استخدام ۲ هزار نفر از مهندسین آن است، کمپانی تایوانی مورد اشاره در واقع برند اسمارت فون های خود را نفروخت.

به گزارش دیوان اقتصاد، حالا بنابر شایعات تازه، HTC تصمیم دارد تا پایان امسال، یک پرچمدار دیگر روانه بازار کند که در واقع همان موبایل HTC U11 Plus است. اگر شایعات پیشین حقیقت داشته باشند، این اسمارت فون طی ماه نوامبر امسال رونمایی می شود و تا پیش از آغاز سال جدید میلادی، به دست مشتریان می رسد.
منابع نزدیک به HTC می گویند این اسمارت فون جدید، نسخه ارتقایافته پرچمدار فعلی HTC U11 است. این دستگاه به چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام مجهز شده و از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.
نمایشگر ۵٫۹۹ اینچی دستگاه، رزولوشن Quad HD را به نمایش در خواهد آورد و با توجه به تمام این مشخصات، باید منتظر رقیبی قدرتمند برای سایر پرچمداران امسال باشیم. گفتنی است که عرضه دستگاه به صورت پیش فرض همراه با اندروید ۸٫۰ اوریو هنوز به صورت رسمی تایید نشده و باید تا انتشار اخبار بیشتر منتظر ماند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.