راه اندازی 3 رام قطار گردشگری از دهه مبارک فجر امسال

راه اندازی 3 رام قطار گردشگری از دهه مبارک فجر امسال

چهارشنبه, ژانویه 24, 2018 - 15:48 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مسافری شرکت راه آهن، از افزایش 3 رام قطار گردشگری در مسیر «تهران - شیراز - یزد - اصفهان - تهران»، از دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایرنا، «میرحسن موسوی» در حاشیه نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در غرفه راه آهن ایران در جمع خبرنگاران، افزود: این قطار 4 شب و 5 روز این مسیر را طی می کند و هر رام قطار می تواند160 گردشگر داخلی و خارجی را جابجا کند.
وی اضافه کرد: قیمت بلیت این قطار چهار تخته لوکس590 هزار تومان است و گردشگران یک شب را در هتلی در شیراز اقامت خواهند کرد.
او با بیان اینکه تاکنون 500 گردشگر خارجی و 70 هزار گردشگر داخلی از قطارهای گردشگری شبکه ریلی کشور استفاده کرده اند، افزود: قبل از این قطار، قطارهای گردشگری در مسیرهای مختلف از جمله مشهد - نیشابور، شیراز - پاسارگاد، اهواز - تنگ پنج، تهران - سوادکوه، تهران - زنجان، تهران - بادرود، تبریز - جلفا، تبریز - رازی، اهواز - خرمشهر، گرگان - اینچه برون، گرگان - بندر ترکمن، راه اندازی شده بود و قطار گردشگری تهران - شیراز- یزد - اصفهان - تهران نیز آخرین قطار گردشگری در حوزه شبکه ریلی کشور است.
موسوی با بیان اینکه تاکنون 22 قطار بین المللی حامل گردشگران خارجی وارد کشور شده است، گفت: نوروز 97 یک قطار بین المللی وارد کشور می شود و طبق برنامه فروش بلیت قطارهای نوروزی نیز از اواخر بهمن ماه جاری آغاز می شود.
نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با حضور دست اندرکاران حوزه گردشگری و شرکت های فعال هوایی، دریایی، جاده ای و ریلی، از دیروز (سه شنبه) در تهران آغاز به کار کرد و تا ششم بهمن ادامه دارد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.