صندوق تامين خسارت بدني، بعنوان بيمه گر دوم در صنعت بيمه نقش آفريني خواهد کرد

مديرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی:

صندوق تامين خسارت بدني، بعنوان بيمه گر دوم در صنعت بيمه نقش آفريني خواهد کرد

سه‌شنبه, می 24, 2016 - 08:56 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

علي جباري در نخستين گردهمايي مديران ارشد و استاني صندوق اظهار داشت: صندوق چتر حمايتي صنعت بيمه است و قانون تشکيل صندوق از مترقي ترين قوانين کشورمي باشد.

به گزارش دیوان اقتصاد، همزمان با اعياد نيمه شعبان نخستين گردهمايي مديران ارشد و استاني صندوق در تهران برگزار شد.
در اين گردهمايي، علي جباري مديرعامل صندوق با اشاره به جايگاه اين نهاد در صنعت بيمه و نظام مقدس جمهوري اسلامي اظهار داشت: صندوق با تصويب قانون جديد بيمه شخص ثالث بعنوان بيمه گر دوم در صنعت بيمه نقش آفريني خواهد نمود لذا بايد با اتکاء به نيروي متخصص انساني شعب سراسر کشور و تغيير فرايندها متناسب با تغييرات قانون جديد بتوانيم خدمات ارائه نماييم.
وي با اشاره به توانمندي داخلي صندوق گفت: نفس خدمت در صندوق عبادت است ، شعب ما در استان ها نقش يک پايگاه اجتماعي را ايفا مي کند و بايد تحقق عدالت اجتماعي را سرلوحه کار خود قرار دهند.
مديرعامل صندوق در ادامه به هوشمند سازي گردش اطلاعات در صندوق اشاره نموده و افزود: صيانت از وجوه و منابع صندوق با پياده سازي سيستم هوشمند پردازش اطلاعات شدت گرفته است و با بهره گيري از اين ابزار قدرتمند خدمات پايدارتري از سوي صندوق ارائه خواهد شد.
علي جباري در تشريح اين سيستم هوشمند اظهار داشت: امروز با پياده سازي اين سيستم در صندوق تامين خسارت بدني تشکيل پرونده ، بررسي خسارت ، واحد تحقيق ، شوراي فني ، واحد حقوقي و مالي تا مرحله پرداخت و حتي روند بازيافت تسهيلات کاملا بصورت هوشمند عمليات خود را انجام مي دهند .
وي افزود : با راه اندازي اين سيستم ، ديگر نيازي به مراجعه خسارت ديدگان به ستاد مرکزي صندوق در تهران نيست و عموم هموطنان مشمول خدمات صندوق مي توانند در استان و شهر محل اقامت خود اقدامات ثبت پرونده را بصورت الکترونيک انجام دهند.
مديرعامل صندوق تامين خسارت بدني ازپردازش و ثبت کليه پرونده هاي صندوق در سامانه الکترونيک اين نهاد خبر داده و افزود : با الکترونيکي شدن پرونده ها، پيگيري امور، دعاوي و استعلامات با سرعت بيشتري انجام مي پذيرد. و اين حرکت به شفافيت خدمات صندوق کمک شاياني مي نمايد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.