واگذاری تلفن ثابت در تهران به روز می‌شود

واگذاری تلفن ثابت در تهران به روز می‌شود

سه‌شنبه, آوریل 10, 2018 - 16:40 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: واگذاری تلفن ثابت در تمام مراکز مخابراتی منطقه تهران تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری به روز می‌شود.

 

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایسنا، سیدمجید صدری در مراسم تودیع و معارفه سرپرست مخابرات منطقه تهران که امروز سه شنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۳۹۷ برگزار شد، تصریح کرد: به طور کلی، تمام تلاش مجموعه مخابرات ایران، ارائه بهترین سرویس‌ها در حداقل زمان ممکن چه در بخش ثابت و چه در بخش دیتاست.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: پتانسیل بالای مخابرات منطقه تهران، همواره تعیین کننده و بسیار مهم است و پیشرفت و توسعه مخابرات منطقه تهران، در سطح کشور نیز بسیار اثرگذار است.

او توجه به نیروی انسانی را یکی از مهم‌ترین اولویت های مدیریت شرکت مخابرات ایران دانست و افزود: بحث مشتری مداری و نزدیکی مسئولان و مدیران به بدنه کارشناسی شرکت نیز از دیگر رویکردهای شرکت است.

وی افزود: بر این باور هستیم که با استفاده از ظرفیت ویژه و منحصر به فرد شرکت مخابرات ایران، تحول مهمی در ارائه سرویس ها و تحقق مشتری مداری امکان پذیر است.

صدری، همچنین از زحمات عرب هاشمی در در دوران فعالیت در مخابرات منطقه تهران تقدیر کرد و افزود: بخش گسترده‌ای از فعالیت‌های مجموعه مخابرات ایران در حوزه تهران پیگیری و اجرا می‌شود و نقش مخابرات تهران، کاملا استراتژیک و تاثیرگذار است.

عرب هاشمی ضمن ارائه گزارشی از دوران فعالیت در مخابرات منطقه تهران گفت: کارکنان مخابرات منطقه تهران همواره با تلاشی مثال زدنی، پیشران توسعه و خدمت رسانی و اجرای حجم عظیمی از فعالیت ها بوده اند.

در این مراسم همچنین از زحمات مهندس عرب هاشمی، مدیر سابق مخابرات منطقه تهران، تقدیر و مهندس سیدعلی ملک جعفریان به عنوان سرپرست مخابرات منطقه تهران معرفی شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.