فاینکس ،فرصتی برای اطلاع رسانی بی واسطه

فاینکس ،فرصتی برای اطلاع رسانی بی واسطه

چهارشنبه, آوریل 11, 2018 - 13:57 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فرصتی مغتنم برای اطلاع رسانی به مردم است.

 به گزارش دیوان اقتصاد، علی جباری،مدیرعامل صندوق تامین خسارت بدنی کشور با اشاره به ضرورت گردش اطلاعات و مقوله اطلاع رسانی گفت : آگاهی و دانش دو رکن اساسی زندگی انسان ها هستند ، اگر فرصتی برای عرضه بی واسطه و مستقیم این دانش و آگاهی فراهم شود ، هم نهادها و سازمان های ارائه دهنده خدمت ، سود خواهند برد هم مردم  به اطلاعات مورد نیاز خود دست می یابند.

مدیرعامل صندوق تامین خسارت بدنی کشور ادامه داد: نهاد صندوق بعنوان حلقه مکمل صنعت بیمه ؛ بعلت خدماتی که طبق قانون بر عهده دارد نماد عدالت اجتماعی نظام اسلامی در کشور است . ما همواره تلاش کردیم اصل شفافیت را در خدمات و فعالیت های خود سرلوحه قرار بدهیم و از این منظر با راه اندازی سامانه یکپارچه هوشمند  الکترونیک  ، همکاری مستمر با ستاد دیه کشور و قوه قضاییه ، در سه سال اخیر فعالیت ما چندین برابر چهل سال فعالیت گذشته این نهاد بوده است .

وی نمایشگاه فاینکس ۲۰۱۸ را یک فرصت ارزیابی کرد و گفت: فلسفه نمایشگاه ها عرضه اطلاعات و نمایش محصول است . نهادهایی مانند صندوق که خدماتی هستند ، در این نمایشگاهها فرصتی برای ارائه اطلاعات ، عملکرد و پاسخگویی به مخاطبین را بدست می آورند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.