به گزارش دیوان اقتصاد، مدیرعامل شرکت با حضور در اداره امورمشتریان و رسیدگی به شکایات و پس از شنید
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
پاسخگویی ابزار ارتقای سازمان
پاسخگویی ابزار ارتقای سازمان
به گزارش دیوان اقتصاد، مدیرعامل شرکت با حضور در اداره امورمشتریان و رسیدگی به شکایات و پس از شنیدن انتقادها و پیشنهادهای ذینفعان و پاسخ به تماس مشتریان خاطرنشان کرد: پاسخگویی تعهد در قبال مسئولیت است و مدیران و کارشناسان باید برای تامین رضایت بیمهشدگان تلاش کنند.
مجید مشعلچی فیروزآبادی خدمت به بیمهشدگان و همراهی با بیمهگذاران را یک اصل دانست و گفت: اکنون این شرکت با ایجاد راههای ارتباطی گوناگون، برقراری ارتباط با مشتریان، ایجاد بانک اطلاعاتی و باشگاه مشتریان توانسته است بسترهای رضایت ذینفعان را فراهم کند.
وی با بیان اینکه پاسخگویی مولفه حیاتی برای موفقیت در مدیریت است، تصریحکرد: کارکنان پاسخگوی بدون واسطه در برابر ذینفعان هستند و باید برای احقاق حقوق و کسب رضایت اربابرجوع، افزایش اثربخش اقدامات خویش و شناسایی و اصلاح کاستیهای موجود برنامهریزی کنند و طرحهای خود را ارایه دهند.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
درهم | 193,440 | |
دلار | - | 707,200 |
لیر | 20,500 | |
پوند | 904,700 | |
یوان | 98,100 | |
یورو | 751,500 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه امامی | 523,600,000 | |
سکه تمام | 501,750,000 | |
سکه نیم | 270,500,000 |