بیمه "ما" از سند استراتژیک پنج ساله خود رونمایی کرد

بیمه "ما" از سند استراتژیک پنج ساله خود رونمایی کرد

یک‌شنبه, ژولیه 24, 2016 - 09:44 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

از سند استراتژیک پنج ساله شرکت سهامی بیمه "ما" با حضور مدیرعامل، اعضا هیات مدیره، معاونین، مدیران، روسای شعب و جمعی از مدعوین رونمایی شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، صفدری در این مراسم با بیان این نکته که شرکت سهامی بیمه "ما" یک شرکت اثرگذار در صنعت بیمه است و در مدت کوتاه فعالیت بیمه گری عملکرد خوبی داشته ایم که از زحمات پرسنل و نمایندگان شبکه فروش قدر دانی می نماییم .
وی افزود : 17 جلسه کارشناسی و جمع آوری نظرات و پیشنهادات برای تدوین این سند برگزار شده که این تعداد جلسات کارشناسی نشان از اهمیت این سند دارد .
مدیرعامل بیمه "ما" به جایگاه مطلوب این شرکت در میان شرکت های بیمه ای اشاره کرد و افزود : در سال جاری توانسته ایم ۷۷/۶ درصد رشد فروش داشته باشیم .همچنین رشد ۲۱/۹ درصدی در فروش تعداد بیمه نامه ها داریم.
وی افزود : بیمه "ما" در حال حاضر رتبه سیزدهم در میان شرکت های بیمه ای را به خود اختصاص داده که با تدوین و اجرای این سند استراتژیک جایگاه بیمه "ما" قطعا ارتقا خواهد یافت  و تا سال ۹۹ سهم از بازار شرکت بیمه "ما" می بایست افزایش یابد و انشاالله تا سال ۹۹ سالانه باید ۲۸ صدم درصد رشد در سهم بازار داشته باشیم.

وی درباره اهمیت سند استراتژیک پنج ساله شرکت بیمه "ما" گفت : رسالت بیمه "ما" در این است که در اجرایی شدن این سند به صورت کامل اهتمام ورزیده ، سند استراتژیک یک شرکت یک برنامه برای آن شرکت است که اگر با خلق فرصتها و شناسایی توانایی ها و از همه مهمتر اقدام و عمل، اجرایی نشود، این استراتژیک برای شرکت مثمرثمر نخواهد بود.
مدیرعامل بیمه "ما" گفت: در روند اجرایی شرکت تمام پرداختی ها می بایست براساس کمیت، بهره وری، خروجی و نتایج باشد.
مدیر عامل بیمه "ما" در ادامه تاکید کرد : امروزه با تلاش مدیران و دست اندرکاران بیمه "ما" به یک برند معتبر تبدیل شده است.
در پایان این مراسم در راستای تفاهم  نامه ((بیمه "ما" و موسسه فرهنگی و آموزشی گاج)) در نمایشگاه بین المللی کتاب  به سه نفر از دانش آموزانی که در مسابقه  " توقعات دانش آموزان از صنعت بیمه چیست " جوایزی اهدا شد .




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.