برگزاری دیدارهای دو جانبه شرکت های ایرانی با بیمه گران خارجی در همایش بیمه و توسعه

برگزاری دیدارهای دو جانبه شرکت های ایرانی با بیمه گران خارجی در همایش بیمه و توسعه

جمعه, ژولیه 29, 2016 - 10:09 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

اولین جلسه کمیته علمی بیست و سومین همایش بیمه و توسعه با حضور اعضاء این کمیته در محل پژوهشکده بیمه برگزار شد و مقرر گرديد مقاله برتر هر پنل با انتخاب کمیته علمی همایش و شرکت کنندگان درآن پنل به صورت 60 درصد امتياز از مراحل داوري علمي مقالات توسط كميته علمي و 40 درصد امتياز توسط حاضرين همايش انتخاب شود. 

 

به گزارش دیوان اقتصاد،، در اين نشست برگزاري دو پنل تخصصي با عناوين " تعامل بازار بيمه با ساير بازارهاي مالي " با تاكيد بر اوراق بهادارسازي بازارهاي بيمه‌اي و همچنين " قيمت منصفانه در بازار بيمه " براي برگزاري در بيست و سومين همايش بيمه و توسعه تصويب شد.
از ديگر مصوبات جلسه كميته علمي پيش بيني برگزاري ديدارهاي دو جانبه ميان بيمه‌گران داخلي و شركت‌هاي معتبر خارجي مي‌باشد. در ادامه اين نشست محورهای بيست و سومين همايش بيمه و توسعه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در مورد پنل های تخصصی که در حاشیه این همایش برگزار می‌گردد با توجه به مقالات واصله و محورهای همایش در جلسات آتی این کمیته تصمیم گیری بعمل آید. 
گفتني است بيست و سومين همايش ملي و نهمين همايش بين‌المللي بيمه و توسعه با موضوع كاركرد و سازو كار بازار در صنعت بيمه، 13 آذر ماه سال جاري در برج ميلاد برگزار خواهد شد. 

 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.