بیمه ایران و صندوق اعتباری هنر تفاهمنامه امضا کردند

بیمه ایران و صندوق اعتباری هنر تفاهمنامه امضا کردند

یک‌شنبه, ژولیه 31, 2016 - 13:00 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

بیمه ایران و صندوق اعتباری هنر به منظور توسعه پوشش بیمه ای اعضای این صندوق تفاهم نامه امضا کردند.

 

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایرنا، این تفاهم نامه امروز یکشنبه در آیینی در بیمه ایران به امضای «غلامرضا خلیل ارجمندی» و «محسن پورکیانی» مدیرعامل بیمه ایران به امضا رسید که شامل بیمه نامه درمان تکمیلی اعضا، بیمه عمر مانده بدهکار تسهیلات گیرندگان از صندوق یا بانک های عاملی که اعتبار آنها از طریق صندوق تامین می شود و نیز بیمه نامه آتش سوزی اماکن صندوق و تسهیلات گیرندگان است.

بیمه نامه ثالث و بدنه خودروهای صندوق و بیمه نامه بدنه خودروهای مشمول تسهیلات صندوق، بیمه نامه عمر، حوادث و بیمه نامه عمر و پس انداز اعضای صندوق و نیز بیمه نامه مسئولیت و مهندسی از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

این تفاهم نامه به منظور تجمیع و تمرکز تمامی امور بیمه مربوط به اموال و دارایی ها، کارکنان و تسهیلات گیرندگان از صندوق اعتباری هنر نزد شرکت بیمه گر و ارایه انواع خدمات بیمه ای به منظور تامین امنیت خاطر در حفظ سرمایه های مالی و انسانی صندوق اعتباری هنر تدوین شده است.

مدیرعامل بیمه ایران در آیین امضای این تفاهم نامه تاکید کرد: یکی از رسالت های بیمه ایران برقراری مدیریت ریسک برای همه سازمان ها، شرکت ها و صندوق های اعتباری است.

پورکیانی اضافه کرد: در این رابطه نهادها می توانند با دریافت خدمات مشاوره در خصوص خطرات و ریسک هایی که می تواند برای سازمان ها هزینه ساز باشد، با پرداخت هزینه اندک حق بیمه ریسک خود را به شرکت های بیمه واگذار کنند.

وی انعقاد این تفاهم نامه را در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی بیمه ایران دانست و گفت: بیمه ایران در کنار بنگاه داری، برای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود خدماتی را به گروه های مختلف جامعه از جمله خانواده های شهدا و ایثارگران ارایه می کند.

پورکیانی خاطر نشان کرد: با این توافق بیمه ایران ضمن ارایه خدمات بیمه ای به تعهدات اجتماعی خود نیز عمل می کند و امیدوار است منشاء خدمات به جامه هنری کشور باشد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.