گردهمایی مدیران مناطق بیمه دانا با هدف جذب پرتفوی اقتصادی

گردهمایی مدیران مناطق بیمه دانا با هدف جذب پرتفوی اقتصادی

دوشنبه, اوت 1, 2016 - 14:51 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

اولین گردهمایی سرپرستان مناطق در سال جاری با محوریت جذب پرتفوی اقتصادی و وصول به موقع مطالبات در شهرستان ارومیه برگزار شد .

 

به گزارش دیوان اقتصاد، در این گردهمایی که روز پنجم مرداد ماه جاری با حضور معاونان فنی بیمه های اشخاص، اموال و مسوولیت و امور استان ها و نیز مدیران بیمه های اتومبیل، آتش سوزی، درمان، امور مالی، امور شعب و نمایندگان با هدف بررسی عملکرد سه ماهه اول و تعیین اهداف و برنامه های آتی شرکت برگزار شد، بر جذب پرتفوی اقتصادی و وصول به موقع مطالبات تاکید شد .

در این گردهمایی ابتدا معاونان به تبیین اهداف و ارائه رهنمودهای عملیاتی در حوزه های مربوطه ( اموال، اشخاص و امور استان ها ) پرداختند و سپس سرپرستان مناطق عملکرد 3 ماهه شعب تابعه را تحلیل کردند .

 در ادامه گردهمایی، چهار پنل تخصصی درباره  وصول مطالبات، بیمه های اموال، بیمه های اشخاص، پنل اداری و مالی ، تشکیل و مسائل مرتبط در هر حوزه بصورت خاص مورد بررسی قرار گرفت و سپس مقرر گردید اقدامات لازم پنل ها برای استحضار و تاکید بر پیگیری و اقدام لازم به مدیر عامل گزارش شود .

بر اساس این گزارش همچنین در تاریخ ششم مرداد ماه جاری جلسه ای با حضور روسای شعب منطقه 3 در محل شعبه ارومیه برگزار شد که در این جلسه نیز هر یک از روسای شعب به تحلیل عملکرد 3 ماهه اول سال جاری و طرح مشکلات و موانع کاری خود درحضور معاونان و مدیران پرداختند.

در این جلسات معاونان شرکت بر جذب پرتفوی اقتصادی، وصول حق بیمه در  مدت اعتبار قرارداد، مدیریت ترکیب پرتفوی متناسب با سیاست های مدیریت ارشد شرکت و همچنین تلاش در جهت افزایش سهم نمایندگان در پرتفوی شرکت با تقویت توان فنی ایشان، تعامل بیشتر بین شعبه و نمایندگان، حمایت و هدایت و پایش مستمر عملکرد نمایندگان تاکید کردند .

در ادامه این نشست همچنین جلساتی با همکاران و نمایندگان شعبه ارومیه بصورت مجزا با حضور معاون استان ها و مدیران امور شعب و امور نمایندگان برگزار شد و همکاران شعبه و نمایندگان  به طرح مسائل و مشکلات خود پرداختند .

گفتنی است: با توجه به رضایت و روحیه مطلوب پرسنل و نمایندگان شعبه ارومیه و نیز با رهنمود های معاون امور استان ها  انتظار می رود شاهد عملکرد مطلوبی در این استان باشیم..

 

 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.