بخشنامه سازمان برنامه درباره به‌روز رسانی اطلاعات شركت‌های دولتی و نهادهای عمومی غير‌دولتی

بخشنامه سازمان برنامه درباره به‌روز رسانی اطلاعات شركت‌های دولتی و نهادهای عمومی غير‌دولتی

چهارشنبه, ژولیه 31, 2019 - 11:40 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

تمام شركت‌هاي دولتي، بانك‌ها و موسسات انتفاعي وابسته به دولت و همچنين شهرداري‌هاي شهر‌هاي با جمعيت بالاي يك ميليون نفر و موسسات و نهادهاي عمومي غير دولتي، موظف به ورود، ثبت و به‌روز رساني اطلاعات خود در سامانه يكپارچه اطلاعات شركت‌هاي دولتي و نهادهاي عمومي غيردولتي هستند.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از مرکز اطلاع رسانی، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، در اجرای جزء (۱) بند(ط) تبصره (۲) ماده واحده قانون بودجه سال جاری، سازمان برنامه و بودجه کشور موظف به راه اندازی سامانه یکپارچه اطلاعات شرکت‌های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی است. در اجرای این تکلیف قانونی، این سازمان در مهلت مقرر نسبت به راه‌اندازی سامانه مذکور اقدام کرده است.

بر اساس ابلاغ محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور،تمام شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت مندرج در پیوست شماره (۳) قانون  بودجه کل کشور شامل شرکت‌ها و موسسات دولتی که شمول قوانین و مقررات عمومی به آن‌ها مستلزم ذکر یا تصریح نام است و همچنین شهرداری‌های  شهر‌های با جمعیت بالای یک میلیون نفر و موسسات و نهادهای عمومی غیر دولتی، موظف به ورود، ثبت و به‌روز رسانی اطلاعات خود در سامانه مذکور هستند.

در این بخشنامه تصریح شده است که فرصت ورود و ثبت اطلاعات برای سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ حداکثر تا پایان شهریور ماه سال جاری است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.