رونمایی از حدیث خدمت در استان گیلان با حضور اعضاي هيات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران

رونمایی از حدیث خدمت در استان گیلان با حضور اعضاي هيات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران

پدرام رئیس هیات مدیره به همراه تلیکاني عضو هيات مديره و نجدي مدير امور استان هاي بانک قرض الحسنه مهر ايران، به منظور نظارت، ارزيابي و تجزيه و تحليل عملکرد استان گيلان از شعب اين استان بازديد کردند.

به گزارش دیوان اقتصاد، پدرام رئیس هیات مديره به همراه تليکاني عضو هيات مديره و نجدي مدير امور استان هاي بانک قرض الحسنه مهر ايران در سفري دو روزه به استان گيلان، به منظور شناسايي ظرفيت هاي اقتصادي استان و همچنين بررسي رعايت اصول مشتري مداري و موازين اخلاقي، نظارت، ارزيابي عملکرد و تجزيه و تحليل منابع استان به تفكيك شعب، نسبت مصارف به منابع و اقدامات انجام شده به منظور وصول مطالبات از شعب استان گيلان بازديد كردند.
ارزیابی آمار عملکرد شعب استان گیلان از جمله اهداف اصلی سفر هيات مديره به اين استان بود و در اين راستا از شعب رودبار، لاهيجان، آستانه اشرفيه، فومن، صومعه سرا و معلم بازديد به عمل آمد.
پدرام در جلسه گردهمایی با کارکنان شعب استان گیلان با اشاره به وضعیت کلان بانک قرض الحسنه مهر ايران و موفقيت هاي اخير بانك در سطح بين الملل و جهان اسلام بيان داشت: برگ برنده بانك قرض الحسنه مهر ايران، نيروي انساني آن است. عشق و علاقه همكاران به كار خود در اين بانك منحصر به فرد است. وي افزود: يكي از افتخارات اين بانك، پايين بودن مطالبات و ريسك تسهيلاتي آن است كه همواره مورد تشكر و قدرداني قرار مي‏گيرد.
تلیکانی نیز در سخنانی به ارائه آمارهاي بانک در سطح بانک هاي کشور پرداخت و در اين راستا از بانك قرض الحسنه مهر ايران كه در بسياري از عملكردهاي بانكي طلايه دار و جزء اولين ها بوده نام برد. وي همچنين در خصوص استانداردسازي نيروي انساني، رفاهيات پرسنل، مشتري مداري، توجه به حساب هاي جاري، صندوق بهداشت و درمان پرسنل و طرح خريد كالا و خدمات ايراني به بيان مطالبي پرداخت.
نجدی مدیر امور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به تحقق کامل اهداف منابع پايان سال بانک بيان داشت: همکاران شعب حتماً از سامانه آرشيو اسناد استفاده نمايند. از تاريخ ۲۲ آذر ماه سالجاري، ساير سامانه ‏هاي موازي حذف شده و تنها همين سامانه قابل استفاده خواهد بود.
در ابتدای این جلسه، بلادی چولابی مدير شعب استان گيلان ضمن خيرمقدم، گزارشي را در خصوص عملکرد ۸ ماهه استان ارائه نمود.
شایان ذکر است، در راستای گسترش نهضت خدمات رسانی توام با عشق و علاقه به مردم شریف ايران که ماهيت و هدف غايي کارکنان ساعي بانك قرض الحسنه مهر ايران است، حديث خدمت برگرفته از رهنمود عالي مولاي متقيان اميرالمؤمنين علي (ع) در مديريت شعب استان گيلان با حضور رييس و عضو هيات مديره و مدير امور استان ها رونمايي شد و بدين سان فصل جديدي از خدمات صادقانه به مردم شريف ايران رقم خورد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.