چرا روابط عمومی بیمه آسیا لیاقت دریافت لوح ستاره طلایی روابط عمومی ها را دارد؟

اختصاصی دیوان اقتصاد؛

چرا روابط عمومی بیمه آسیا لیاقت دریافت لوح ستاره طلایی روابط عمومی ها را دارد؟

روابط عمومی بیمه آسیا در هشتمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران موفق شد لوح ستاره طلایی را دریافت کند. این لوح در رده های عملکرد مدیریتی و مسئولیت اجتماعی به مدیریت روابط عمومی بیمه آسیا اختصاص یافت.

به گزارش دیوان اقتصاد,توجه شرکت بیمه آسیا به عملکرد مدیریتی موجب شده است تا دستیابی به اهداف، به شکلی موثر و همیشگی امکان‌پذیر شده و بهره‌وری و کارایی سازمان بالا برود. حضور مستمر روابط عمومی بیمه آسیا در عرصه‌های مختلف رسانه، اطلاع رسانی و صد البته پاسخگویی مناسب به بیمه گذاران مهر تاییدی بر شایستگی‌های این شرکت برای کسب ستاره طلایی روابط عمومی هاست.
روابط عمومی شرکت بیمه آسیا با داشتن کارشناسان مجرب که همواره در تلاش هستند نام این شرکت را در جایگاه رفیع صنعت بیمه نگاه دارند، تلاش دارد علاوه بر کارکردهای یک واحد روابط عمومی، در عرصه مسئولیت های اجتماعی نیز مثمر ثمر باشد.
همین امر موجب می‌شود، این برند در صنعت بیمه کشور در صدرکارایی و اعتماد مردم باشد؛ چراکه اولین خواسته بیمه‌گذاران ارتباط موثر با بیمه‌گر و پاسخگویی سریع و مناسب است.
مدیران و کارکنان در سازمان‌های کارآمد، به طور طبیعی مدیریت عملکرد درست را در تمام زندگی خود لحاظ کرده و تمام فرایندهای مهم تشکیل‌دهنده را به خوبی اجرا می‌کنند. برهمین اساس، در شرکت بیمه آسیا اهداف از پیش تعیین شده و کارها به صورت هدفمند، برنامه‌ریزی می‌شود. پیشرفت به دست آمده در جهتِ دستیابی به اهداف، سنجیده می‌شود و کارکنان، بازخورد دریافت می‌کنند. در این سازمان،‌ استانداردهای بالایی تعیین می‌شود؛ ولی در عین حال، مهارت‌های لازم برای رسیدن به آن استانداردها نیز پرورش داده می‌شود. در همین راستا نیز می‌توان ادعا کرد بیمه آسیا در مدیریت عملکرد به خوبی پیش رفته است.
این گزارش می‌افزاید، شرکت بيمه آسـيا به عنـوان يكي از معتبرترين شركت هاي بيمه با انجام عمليات بيـمه اي در بیمه های زندگي، غير زندگي و اتكایي همواره بر آن است تا با بكارگيري روش هاي نوين ارائه خدمات و با اتكا بر سرمايه انساني متخصص و حرفه ای در جهت تامين رضايت تمام ذينفعان تلاش كرده و با بهبود مستمر تركيب سبد خدمات، حضوري موثر در بازاربیمه کشور داشته باشد .
این شرکت در اجراي ماموريت‌های خود و براي تحقق چشم انداز خود به تامين رضايت ذينفعان، پايبندي به اصول اخلاق حرفه اي و ارائه خدمات مناسب، سريع و آسان معتقد بوده و همین امر شایستگی‌های این شرکت را برای دریافت ستاره طلایی روابط عمومی در حوزه مدیریت عملکرد نمایان می‌کند.
شرکت بیمه آسیا همچنین در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی خویش همواره در کمک رسانی به سیلزدگان و زلزله زدگان کشور، همچنین افراد محروم در سراسر کشور پیشتاز بوده است؛ چرا که این شرکت همواره به ایفای مسئولیت های اجتماعی خویش در کنار عمل به تعهدات حرفه‌ای اعتقادی راسخ دارد.
این گزارش می‌افزاید، بیمه آسیا در 3 سال گذشته با اختصاص مبلغ 12میلیارد ریال هزینه چاپ سررسید، بیش از 450هزار جلد دفتر مشق را درمدارس مناطق محروم کشور تهیه و توزیع کرده است. همچنین ساخت و تحویل 3 مدرسه در مناطق محروم و روستایی استان های سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و خراسان جنوبی از دیگر فعالیت های فرهنگی ـ آموزشی بیمه آسیاست که مورد استقبال و قدردانی مسئولان آموزشی کشور قرار گرفته است. این نمونه‌ها گوشه کوچکی از عملکرد بیمه آسیا در حوزه مسئولیت اجتماعی است که این شرکت را شایسته دریافت لوح ستاره طلایی کرده است.
این شرکت در کنار عمل به مسئولیت‌ های مدیریتی و اجتماعی خود در ارتباط موثر با مردم و خانواده بزرگ بیمه آسیا از بیمه‌گذاران گرفته تا سهامداران و ذی‌نفعان، همواره در تلاش بوده است که به بهترین نحو ممکن عمل کند.
روابط عمومی بیمه آسیا همواره ثابت کرده است که در برابر حقوق جامعه، بیمه‌گذاران و سهامداران و ذی‌نفعان هم انتقادپذیر و مسئولیت‌پذیر بوده و برای شفافیت حداکثری با رویکرد پذیرش انتقادهای سازنده و اطلاع‌رسانی به موقع همواره تلاش می‌کند که این امر صد درصد با کمک یک سازمان منسجم و کاربلد در روابط عمومی بیمه آسیا محقق می‌شود.
همین عوامل منجر بدان می‌شود که شایستگی‌های روابط عمومی بیمه آسیا نمایان شده و لیاقت دریافت ستاره طلایی در رده های عملکرد مدیریتی و مسئولیت اجتماعی را داشته باشد.
اما این ابتدای راه است و سازمان قوی چون روابط عمومی بیمه آسیا، با تکیه بر عملکرد مناسب این شرکت باید بیش از پیش، پیشتاز عرصه تعامل با رسانه ها، بیمه گذاران، سهامداران و ذینفعان باشد. برهمین اساس نیز بیمه گذاران می‌توانند از طریق سایت این شرکت و یا شماره تلفن 8707-021 با شرکت بیمه آسیا تعامل داشته باشند.
گفتنی است، در جشنواره تبلیغات و روابط عمومی که به مناسبت روز ملی روابط عمومی و با حضور مسئولانی از وزارت فرهنگ و ارشاد، بهداشت درمان وآموزش پزشکی، مدیران و کارشناسان روابط عمومی و استادان دانشگاه ها برگزار شد، لوح "ستاره طلایی روابط عمومی" هشتمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران به روابط عمومی بیمه آسیا اهدا شد.
با بررسی های انجام شده و کسب امتیازات بیشتر در بین روابط عمومی های ستاره سال 1398 ، لوح " ستاره طلایی روابط عمومی" در رده های عملکرد مدیریتی و مسئولیت اجتماعی به مدیریت روابط عمومی بیمه آسیا اختصاص یافت. در هشتمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران برترین ها و ستاره های روابط عمومی در بخش های ستاره ماندگار ، ستاره خدمت ، ستاره شایستگی ،ستاره مدیریت ،ستاره مسئولیت اجتماعی و ستارگان روابط عمومی معرفی و از آنان قدردانی شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.