بیمه توقف کسب‌وکار ناشی از کرونا نخستین بیمه پارامتریک ایرانی است

مدیرعامل بیمه تعاون :

بیمه توقف کسب‌وکار ناشی از کرونا نخستین بیمه پارامتریک ایرانی است

مدیرعامل بیمه تعاون گفت : بیمه‌های پارامتریک انقلابی در صنعت بیمه محسوب می‌شوند و بیمه توقف کسب‌وکار ناشی از کرونا نخستین بیمه پارامتریک ایرانی است.

به گزارش دیوان اقتصاد،مظلومی در ادامه گفت : ریسک نوظهور، اساساً خودش یک ریسک محسوب می‌شود لذا باید بین ریسک و عدم اطمینان تفاوت قائل شد و بر این اساس ریسک‌های نوظهور را می‌توان در دسته عدم اطمینان لحاظ کرد و شناخت لازم را نسبت به آن ایجاد کرد تا در قالب ریسک شناخته‌شده دسته‌بندی بشود.
مدیرعامل بیمه تعاون افزود: اساساً بیمه‌پذیر بودن یا نبودن بر اساس یک اصول پذیرفته‌شده بیان می‌شود ولی در خصوص ریسک‌های فاندامنتال (بنیادی) باید اذعان داشت که هیچ منطق و اصلی تا به حال عدم بیمه‌پذیری را تأیید نکرده، بلکه شرکت‌های بیمه به دلیل اینکه ظرفیت لازم را ندارند، اقدام به بیمه کردن این نوع از ریسک‌ها نمی‌کنند.
مظلومی خاطر نشان کرد: بیمه توقف کسب‌وکار ناشی از اپیدمی (کرونا) در گروه بیمه‌های پارامتریک قرار دارد. بیمه‌های پارامتریک انقلابی در صنعت بیمه محسوب می‌شوند و ما نخستین بیمه پارامتریک را ارائه کرده‌ایم. بر اساس این بیمه‌نامه، دیگر نیازی به بازدید از محل و… نیست.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.