موفقیت بانک سینا در تحقق برنامه ها و اهداف با اتکا به نیروهای با انگیزه

موفقیت بانک سینا در تحقق برنامه ها و اهداف با اتکا به نیروهای با انگیزه

مدیرعامل بانک سینا در دیدار با کارکنان شعبه گلپایگان از تحقق برنامه ها و اهداف با اتکا به نیروهای باانگیزه و متعهد بانک خبر داد.

به گزارش دیواناقتصاد،ایمانی با بیان آنکه هدف ما تلاش در جهت تأمین هرچه بیشتر رضایتمندی مشتریان گرامی است، خاطرنشان کرد: تلاش جمعی و همگرایی کارکنان در پیاده سازی برنامه ها و اهداف پیش بینی شده، بانک سینا را در موقعیت مناسب عملکردی قرار داده است.
وی اظهار داشت: بانک سینا در مسیر عمل به فعالیت ها و مسئولیت های اجتماعی به ویژه حمایت از کسب و کارهای آسیب‌دیده، رسالت اصلی خود مبنی بر تحقق اهداف و افزایش سودآوری را نیز همواره مدنظر قرار داده و بعضاً فراتر از برنامه‌های پیش‌بینی شده گام برداشته است.
مدیرعامل بانک سینا در ادامه ضرورت تلاش برای کاهش قیمت تمام شده پول را مورد تاکید قرار داد و افزود: یکی از عوامل مهمی که می‌تواند به سودآوری بیشتر و تامین رضایت مشتریان و ذینفعان بانک کمک کند، توجه به خدمات غیرمشاع و توسعه این فعالیت ها، همچنین اصلاح ترکیب منابع به سمت منابع ارزان ‌قیمت است که می بایست بیش از پیش مدنظر قرار گیرد.
ایمانی تصریح کرد: رشد نسبت مصارف و تعهدات از دیگر برنامه‌های آتی شعب است و اگر انتظار داریم جهشی در عملکرد بانک فراهم گردد، این موضوع یکی از سرفصل های مهم و قابل توجه است.
گفتنی است در جریان این سفرکه معاون شعب و مناطق، مدیر اعتبارات و مدیر منطقه حضور نیز داشتند؛ عملکرد شعبه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و از تلاش ها و زحمات همکاران قدردانی به عمل آمد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.