صدور مجوز برای استخراج رمز ارز به ظرفیت ۳۰۰ مگاوات

صدور مجوز برای استخراج رمز ارز به ظرفیت ۳۰۰ مگاوات

چهارشنبه, می 19, 2021 - 10:05 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

معاون وزیر نیرو در امور برق گفت: در حال حاضر مجوز حدود ۳۰۰ مگاوات برق برای دریافت رمز ارز دریافت شده که طبق قانون برق این گروه تامین می‌شود.
 

به گزارش دیوان اقتصاد،همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در گفت‌وگو باباشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در حال حاضر تعدادی از متقاضیان دریافت رمز ارز با مراجعه به وزارت نیرو مجوزهای لازم برای استخراج رمز ارز را دریافت کرده‌اند و در حال فعالیت هستند.

به گفته این مقام مسئول وزارت نیرو در این زمینه پشتیبانی‌های لازم را انجام می‌دهد.

حائری تصریح کرد: به هرحال وقتی ظرفیت جدید به شبکه برق اضافه می‌شود، باید برنامه ریزی‌های لازم را برای تامین برق داشته باشیم، در حال حاضر حدود ۳۰۰ مگاوات مجوز لازم برای دریافت رمز ارز مجاز دریافت شده است که طبق قانون و مقررات مربوطه برق این گروه تامین می‌شود.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در پایان بیان کرد: متاسفانه برخی از مشترکان به صورت غیر مجاز از رمز ارز استفاده می‌کنند که مشکلاتی را برای شبکه برق کشور ایجاد و همچنین خسارات جبران ناپذیری را وارد کرده است. این هشدار لازم است چرا که این مشترکان شناسایی و برای برخورد به مراجعه قضایی معرفی می‌شوند، توصیه ما به این دست از مشترکان این است که از طریق مجاز و قانونی برق دریافت کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.