علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و بندرآبادی فرماندار این شهرستان از سرپرستی بانک صنعت و معدن در استان سمنان بازدید کردند و از عملکرد مطلوب این بانک در حمایت از بخش تولید استان قدردانی کردند.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
قدردانی از بانک صنعت و معدن در بازدید نماینده و فرماندار دامغان از سرپرستی این بانک
قدردانی از بانک صنعت و معدن در بازدید نماینده و فرماندار دامغان از سرپرستی این بانک

به گزارش دیوان اقتصاد، در این بازدید مریم شاهی مدیر استانی و رییس شعبه سمنان بانک صنعت و معدنگزارشی از عملکرد این سرپرستی ارائه کرد و در خصوص لزوم حمایت دولت از بانکهای تخصصی و توسعه ای و افزایش سرمایه آنان به منظور تقویت قدرت تسهیلات دهی به صنایع کشور مطالبی را عنوان کرد.
همچنین در این جلسه مسایل و مشکلات تعدادی از واحدهای صنعتی استان مطرح و در مورد نحوه رفع موانع و مشکلات و چگونگی تأمین مالی این واحدها راهکارهایی پیشنهاد گردید.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
.
.
.
.
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
| نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
|---|---|---|
| درهم | 399،800 | |
| دلار | - | 1،626,600 |
| لیر | 34,100 | |
| پوند | 1,980,100 | |
| یوان | 210,000 | |
| یورو | 1،715,400 |
| نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
|---|---|---|
| سکه امامی | 1,984,850,000 | |
| سکه تمام | 1,885,800,000 | |
| سکه نیم | 998,400,000 |

























































































