استراتژي "ثامن" تا انتهاي سال رشد منابع و کاهش مطالبات است

استراتژي "ثامن" تا انتهاي سال رشد منابع و کاهش مطالبات است

سه‌شنبه, دسامبر 6, 2016 - 11:21 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مدير ناحيه دو موسسه اعتباري ثامن در اولين نشست روساي شعب استان خراسان رضوي عنوان نمود: استراتژي موسسه را در زمان باقي‌مانده تا انتهاي سال رشد منابع و کاهش مطالبات معوق خواهد بود.

به گزارش دیوان اقتصاد،مصطفي ذوالقدر در اين جلسه با اشاره به تغييرات ايجادشده در چارت سازماني موسسه گفت : تغييرات اجتناب‌ناپذير و لازمه حرکت روبه‌جلو است  که مي‌توان آن را با بازنگري به‌موقع بخشنامه‌ها و تدوين و اجراي آيين‌نامه‌هاي  جديد دستيابي به اهداف را ممکن کرد.

وي برگزاري جلسات راهبردي در سرپرستي استان و شعب را خواستار شد و افزود: اين جلسات را پر چالش و باانگيزه بسيار بالا برگزار کرده و نتيجه اين جلسات را مکتوب و به ناحيه ارسال کنيد.

مدير ناحيه دو موسسه اعتباري ثامن خطاب به روساي شعب  برنامه‌ريزي روزانه ، اولويت‌بندي کارها ، افزايش تمرکز ، تقسيم‌کار و همراهي و مشارکت تمامي کارکنان صف و ستاد را بخصوص در بخش وصول مطالبات مهم ارزيابي کرد.

وي در ادامه تصريح کرد :  برنامه عملياتي ، نقشه راه و کليد موفقيت همکاران در شعب و سرپرستي است و پيوسته همکاران با ارائه ايده‌هاي  جديد مي‌توانند به پيشرفت و تعالي سازمان کمک کنند.

 ذوالقدر تأکيد کرد:  بايد تلاش کنيم نقش و جايگاه خود را از وظيفه گرايي به هدف‌گرايي ارتقاء دهيم ، چراکه در يک سازمان چابک و هدف‌دار محدوديت زماني جايگاهي ندارد .

وي با تأکيد بر ارائه راهکار مناسب به‌منظور جذب مشتريان تصريح کرد : رقابت در جامعه بسيار بالاست ، همه بانک‌ها و مؤسسات به دنبال اهداف بزرگ و مشتريان منابع خيز هستند .

مدير ناحيه دو بابيان اينکه يک بانکدار زماني  موفق است که به اصول بازاريابي مسلط باشد خاطرنشان کرد: در محيط بانک مي‌توان با بهره‌گيري از ارتباطات انساني ضمن برقراري ارتباطي مطلوب، مشتريان بالقوه را تبديل به مشتريان بالفعل نمود و ايشان را ، به مشتري دائمي تبديل کرد.

سرپرست استان خراسان رضوي نيز در اين جلسه با اشاره به آمار مطالبات معوق تلاش و پشتکار همکاران جهت وصول مطالبات را خواستار شد .

مسعود کيوان فر جوان‌گرايي و بهره‌مندي از سرمايه نيروي انساني جوان را  يکي از ويژگي‌هاي برجسته موسسه اعتباري ثامن در مقايسه با ساير بانک‌ها و مؤسسات اعتباري دانست و اين عامل را يکي از مهم‌ترين مزيت رقابتي  موسسه عنوان کرد .

وي اظهار داشت: از مديران صف انتظار مي‌رود کارها به‌صورت دقيق و به‌موقع انجام شود و باتجربه‌هاي به‌دست‌آمده حداکثر بهره‌وري از منابع موجود به عمل آيد  و نهايتاً به‌عنوان يک استاد خوب براي نيروهاي جوان در جهت پرورش مديران آينده تلاش شود .

کيوان فر در پايان گفت : مهم‌ترين نکته‌اي که در توسعه نگرش مشتري مداري تلاش و سرمايه‌گذاري در مقوله آموزش نيروها به‌ويژه افرادي است که در پشت باجه اولين برخورد را با مشتري دارند. آموزش و فراگيري مستمر موجب رشد کارکنان مي‌شود و كاركنان را تبديل به منابعي ارزشمند براي رقابت با ساير بانک‌ها مي‌كند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.