پژوهش اصلی کارآمد در نظام بانکی

مدیر پژوهشی پژوهشکده پولی و بانکی مطرح کرد؛

پژوهش اصلی کارآمد در نظام بانکی

جمعه, دسامبر 9, 2016 - 11:01 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مدیر پژوهشی پژوهشکده پولی و بانکی گفت: نیاز ضروری نظام بانکی انجام پژوهش های کارامد بانکی است که انتظار می رود با برگزاری هفته پژوهش انگیزه پژوهشگران در این باره بیشتر شود.

به گزارش دیوان اقتصاد، حمید زمان زاده در گفت‌وگو با ایبِنا با اشاره به برگزاری هفته پژوهش گفت: مناسبت برگزاری هفته پژوهش قدردانی از پژوهشگران، مقالات و اثار برتر پژوهشی است که طی یکسال مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است.
وی افزود: پژوهشکده پولی و بانکی طی چند سال اخیر انتخاب پژوهشگر و اثر برتر در حوزه پولی و بانکی را هدف اصلی هفته پژوهش دانسته است، اما انتظار نمی رود برگزاری این هفته حس رقابت را میان پژوهشگران ایجاد کند بلکه هدف اصلی قدرانی از پژوهش های کاربردی در نظام بانکی است.
عضو هیات علمی و مدیر پژوهشی پژوهشکده پولی و بانکی با بیان اینکه، امسال ششمین سال برگزاری این همایش است، افزود: تا آخرین زمان ارسال پژوهش های برتر، ۲۴۸ مقاله و ۵۲ کتاب برتر ارسال شده که طی ۲ مرحله مورد ارزیابی قرار گرفته است.
زمان زاده اظهار داشت: بخش دیگر این همایش معرفی پژوهشگر برتر است که هر بانک پژوهشگر برتر خود را به پژوهشکده معرفی می کند و دبیرخانه هفته پژوهش نیز بر اساس شاخص هایی پژوهشگر برتر را انتخاب می کند لازم به ذکر است که امسال ۲۶ پژوهشگر برتر معرفی شده است.
عضو هیات علمی و مدیر پژوهشی پژوهشکده پولی و بانکی از رشد تعداد آثار در حوزه مقالات و مشارکت بانکها و کاهش کتاب های ارسالی خبر داد و گفت: نیاز ضروری نظام بانکی انجام پژوهش های کارآمد بانکی است که مشکلات و راه حل های علمی نظام بانکی را به درستی تشخیص دهد و نقشه راه اجرای این راه حل ها را ارائه کند.
یادآور می شود، ششمین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری به منظور تقدیر از آثار پژوهشگران و مدیران منتخب شبکه بانکی در روز سه‌شنبه ۲۳ آذر۱۳۹۵ از ساعت ۱۰ الی۱۲ در سالن اجتماعات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با حضور رئیس کل بانک مرکزی، مدیران ارشد نظام بانکی، اساتید و پژوهشگران حوزه پول و بانک برگزار می شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.