هدف نهايي مجموعه ثامن تبديل شدن به بانک است

هدف نهايي مجموعه ثامن تبديل شدن به بانک است

یک‌شنبه, دسامبر 11, 2016 - 15:19 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مدير ناحيه دو موسسه اعتباري ثامن در بازديد از شعب استان گلستان اعمال تغييرات در يک سازمان را امري ضروري در راستاي چابکي بيشتر سازمان دانست و گفت: کارکنان بايد خود را با تغيير و تحولات جديد همنوا و هماهنگ سازند.

به گزارش دیوان اقتصاد، مصطفي ذوالقدر در جمع روساي شعب گلستان با بيان اين مطلب که بايد کوشيد تا به موازات تغييرات ايجاد شده، نقاط ضعف، قوت و نيز تهديدها و فرصت‌هاي خود را شناسايي کرد اظهار داشت: طبق برنامه و شناسايي ضعف و قوت مجموعه بايد بتوانيم بر مبناي آن نقاط قوت مان را گسترش داده و ضعف هايمان را به فرصت تبدل کنيم.

وي در در اين بازديد، مديران جديد را ادامه دهنده و تکميل کننده راه مديران سابق دانست و افزود: هدف نهايي مجموعه ثامن تبديل شدن به بانک است که اين اتفاق به زودي در سايه تلاش همکاران محقق خواهد شد و هر مدير جديدي نيز که منصوب مي‌شود، ملزم به ادامه دادن اين راه مي‌باشد.

مدير ناحيه دو با تأکيد بر سرلوحه قرار دادن نظم و مديريت زمان در کارهاي روزانه، تصريح کرد: بکوشيم رويکرد هدف‌گرا و با برنامه اي دقيق را داشته باشيم.

ذوالقدر با بيان اين که تلاش کنيم دغدغه سازمان را دغدغه خودمان بدانيم و منافع سازماني را بر منافع شخصي ترجيح دهيم، خواستار توجه بيشتر همکاران به اصل مشتري مداري شد و گفت: ثامن از نظر مشتري مداري زبانزد همگان است و اين امتياز بزرگي براي ما در تقابل با رقبا محسوب مي شود.

وي با تأکيد بر اهميت حفظ مشتريان قديمي تصريح کرد: يک بانکدار موفق فردي است که به مهارت‌ها و شگردهاي بازاريابي مسلط باشد و با بهره گيري از ارتباطات انساني موثر، مشتريان بالقوه را به مشتريان بالفعل و سپس به مشتريان دائمي تبديل کند.

اين مقام مسئول در بخش ديگري از سخنان خود به بحث درباره پيگيري مطالبات پرداخت و گفت: مطالبات معوق همانند خونريزي است که اگر مهار نشود ساير بخش هاي بدن نيز صدمه و آسيب جدي خواهند ديد.

مدير ناحيه دو موسسه اعتباري ثامن خواستار استفاده همکاران از روش هاي خلاقانه براي وصول مطالبات شد و تاکيد کرد: ما چه بخواهيم و چه نخواهيم، وارث مطالبات معوق هستيم و جابجايي همکاران از يک شعبه‌ به شعبه‌اي ديگر، نبايد بهانه و دستاويزي براي عدم توفيق در کاستن از حجم معوقات باشد.

سرپرست استان گلستان نيز در اين جلسه ضمن ارائه گزارشي از وضعيت منابع، مصارف و مطالبات شعب استان گلستان، افزايش اهتمام و عزم مضاعف همکاران و استفاده از تمام ابزارها امکانات براي نيل به اهداف تعيين شده به خصوص در بخش وصول مطالبات معوق را خواستار شد.

غلامحسن ايزد سرمايه نيروي انساني جوان و تحصيلکرده را از نقاط قوت استان گلستان دانست و بر اشاعه خدمات نوين الکترونيک و نيز پشتکار بيشتر همکاران در راستاي جذب منابع تأکيد کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.