معضل بی آبی در کشور با اعتبارات دولت، نهادها و خیران باید حل شود

معضل بی آبی در کشور با اعتبارات دولت، نهادها و خیران باید حل شود

شنبه, اکتبر 9, 2021 - 15:30 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

محرابیان گفت: در موضوع آب باید عزم‌ جهادی برداریم تا مشکل آب رسانی به ویژه در روستا‌هایی که تنش آبی دارند، برطرف شود.

بگزارش دیوان اقتصاد،محرابیان وزیر نیرو در نشست شورای جهاد آب رسانی که در وزارت نیرو برگزار شد، گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی آثار گران بها در حوزه جهاد آب رسانی افزایش چشمگیری داشته است.

او ادامه داد: همچنین عملیات برق رسانی و آب رسانی در روستا‌ها افزایش بالایی داشته است، ولی در موضوع آب باید عزم‌ جهادی داشته باشیم تا مشکل آب رسانی به ویژه در روستا‌هایی که دارای تنش آبی هستند، زودتر برطرف شود.

محرابیان بیان کرد: ما باید معضل بی آبی را در کشور با اعتبارات دولتی، نهادها و همچنین خیران برطرف کنیم، در این شورا با استفاده از گرو‌ه های جهادی و خیران طبق برنامه منسجم، تقسیم کار را در حوزه آب رسانی انجام داده ایم تا در مکان‌هایی که فاقد آب هستند، مشکل رفع شود.

وزیر نیرو افزود: شورای جهاد آب رسانی با برنامه‌ای منسجم در پی این است که مشکل آب رسانی در برخی از نقاط کشور به خصوص در روستا‌های  فاقد آب را پیش ببرد، شرکت‌های مادر تخصصی در شهر‌های مختلف ساز و کار آب رسانی دارند. متاسفانه آب رسانی در برخی مناطق مختلف کشور طی سال‌های گذشته زیبنده نیست.

محرابیان گفت: مدیریت صحیح و استفاده بهینه از منابع آبی کشور و همچنین توجه به توسعه زیرساخت‌های حیاتی به خصوص در روستا‌ها و مناطق محروم در دولت سیزدهم، اهمیت مضاعف می‌یابد.

او تصریح کرد: موفقیت در امر آب رسانی در این برهه زمانی نیازمند روحیه انقلابی، کار جهادی و بهره‌مندی از ظرفیت متنوع نخبگان، کارشناسان گروه‌های جهادی، نهاد‌ها و خیران است که تشکیل شورای جهاد آب رسانی آغازی بر این مأموریت عظیم در دولت ایران قوی است. شورای جهاد آب رسانی با هدف برنامه‌ریزی هر چه دقیق‌تر و اتخاذ تصمیمات هماهنگ و متمرکز کردن اعتبارات و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های ستادی و استانی در وزارت نیرو تشکیل می‌شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.