رونمایی از محصولات جدید بانکداری الکترونیک

رونمایی از محصولات جدید بانکداری الکترونیک

شنبه, دسامبر 17, 2016 - 13:08 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

نسخه جدید اپلیکیشن آپ با افزوده شدن کیف پول و قابلیت های پرداخت سریع قبوض، تکرار خرید، مدیریت کارت های بانکی، باشگاه مشتریان و ... در نمایشگاه الکامپ رونمایی شد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایبنا، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ از پنجشنبه ۲۵ آذر با حضور متفاوت شرکت های فعال در حوزه پرداخت الکترونیک آغاز شد و در این بین شرکت آسان پرداخت که چندی پیش وارد بورس اوراق بهادار نیز شده بود، با ارائه خدمات جدید در این نمایشگاه از محصولات جدید خود رونمایی کرد.

پرداخت آسانِ بدون کارت شعار "تله پرداز" خدمت جدید اپلیکیشن آپ است که به کاربران اجازه می دهد از صدها فروشگاه و پذیرنده مجهز به درگاه آسان پرداخت بدون نیاز به کارت فیزیکی خرید کنند. انجام کلیه پرداخت های قوه قضاپیه، بیمه ایران و ... نیز از طریق تله پرداز امکانپذیر است.

مهدی شهیدی؛ قائم مقام مدیر عامل آسان پرداخت در پاسخ به سوالی در خصوص افزایش عرضه اپلیکیشن های پرداخت توسط سایر شرکت های PSP در نمایشگاه الکامپ گفت: طی حدود ۲ سال و نیمی که از تولد اپلیکیشن آپ می گذرد، هزینه و انرژی زیادی جهت فرهنگ سازی پرداخت الکترونیک و خصوصا پرداخت خرد موبایلی صرف کرده ایم و همواره سعی کردیم با ارائه نسخه های جدید با قابلیت های ویژه رضایت کاربران را جلب کنیم.

وی افزود: خوشبختانه در نمایشگاه الکامپ امسال شاهد نگاه ویژه سایر شرکت های PSP به اپلیکیشن های پرداخت هستیم که این موضوع نه تنها برای ما نگران کننده نیست، بلکه معتقدیم حضور رقبا باعث پویایی بیشتر بازار پرداخت الکترونیک شده و علاوه بر منتفع شدن مشتریان از خدمات جدید و همراه شدن با تکنولوژی های روز دنیا، حرکت از نظام پرداخت سنتی به پرداخت الکترونیک را نیز سرعت می بخشد.

همچنین ماژول پرداخت درون برنامه ای جهت ارائه به کسب و کارهای آنلاین، نیز در غرفه آپ رونمایی شد. با این ماژول کاربران اپلیکیشن های دارای پرداخت درون برنامه ای می توانند به آسانی و با امنترین روش، بدون خروج از محیط برنامه عملیات پرداخت را انجام داده و خرید خود را تکمیل کنند.

این ماژول به صورت رسمی روی اپلیکیشن زودفود، بزرگترین مرجع سفارش آنلاین غذا پیاده سازی شده و کاربران این اپلیکیشن می توانند در غرفه آسان پرداخت بن تخفیف ۷۰۰۰ تومانی خرید از طریق درگاه جدید آپ را نیز دریافت کنند.

معرفی خدمات و جشنواره های متنوع آسان پرداخت، ثبت نام در کلوپ مشتریان، شرکت در قرعه کشی ها و مسابقات هیجان انگیز از دیگر اتفاقاتی است که علاقه مندان می توانند تا ۲۸ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران، سالن ۳۸ از آن دیدن کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.