چند هزار واحد خالی در پردیس وجود دارد

چند هزار واحد خالی در پردیس وجود دارد

سه‌شنبه, نوامبر 16, 2021 - 07:52 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

یک مقام مسئول گفت: در شهر پردیس چند هزار واحد خالی وجود دارد که هنوز مصرف کنندگان واقعی در آن‌ها مستقر نشده‌اند.

به گزارش دیوان اقتصاد,مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه ساخت مسکن مهر پردیس در قالب ۸۴ هزار واحد از سال ۹۱ شروع شده است، گفت: این تعداد واحد به گونه‌ای بوده است که ۳۴ هزار واحد در فاز ۱۱، ۲۸ هزار واحد در فاز ۸، ۱۰ هزار واحد در فاز‌های ۵ و ۹ و ۳ هزار واحد در فاز ۹ قدیم و مابقی در فاز ۳ واگذار شده بود که در حال حاضر فاز ۳ به صورت کامل به متقاضیان تحویل داده شده است.
او با بیان اینکه به صورت روزانه با دلالان مسکن مهر در پردیس برخورد می‌شود، اما چندان اثر بخش نبوده است، گفت: امیدوار هستیم با اجرای طرح مالیات بر خانه‌های خالی این قانون بازدارنده باشد، چراکه در حال حاضر قوانین محکمی برای کسانی که خانه‌های خود را در پردیس خالی نگه می‌دارند، وجود ندارد.
مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه در شهر پردیس چندین هزار واحد خالی وجود دارد که هنوز مصرف کنندگان واقعی در آن‌ها مستقر نشده است، گفت: امیدوار هستیم با قانون اخذ مالیات از خانه‌های خالی زودتر این واحد‌ها به دست مصرف کننده واقعی برسد، چراکه با اجرای این طرح عرضه واقعی مسکن به بازار زیاد می‌شود.
هدایت با بیان اینکه مردم برای بسیاری از واحد‌های مسکن مهر در پردیس تنها ۳۸ میلیون تومان پرداختی داشتند، افزود: بسیاری از واحد‌های مسکن مهر در فاز ۱۱ تنها با ۲۹ میلیون تومان آورده به متقاضیان تحویل داده شده و ما سعی کردیم در بسیاری از فاز‌ها یک ریال بیشتر هم از متقاضیان دریافت نکنیم.
مدیرعامل شرکت عمران پردیس بیان کرد: به هیچ وجه در شهر پردیس و برای ساخت این واحد‌ها ما از تعاونی‌ها استفاده نکردیم و البته در طرح جدید نهضت ملی مسکن ما اراضی را تامین کرده ایم که به زودی آن‌ها را معرفی می‌کنیم.
هدایت با بیان اینکه طبق پیگیری و قول‌هایی که به مالکان مسکن مهر داده بودیم و به لطف خدا، توانستیم چهار هزار و ۳۰ واحد مسکن مهر باقی‌مانده‌ای را که وجود داشت، به متقاضیان تحویل دهیم.
او با بیان اینکه با افتتاح و با تحویل این واحد‌ها مرز واحد‌های افتتاح‌شده در پردیس به ۷۰ هزار واحد رسید، گفت: افتتاح رسمی این واحد‌ها در هفته‌های آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی به متقاضیان تحویل داده می‌شود و هم‌زمان با افتتاح این واحد‌ها کلنگ‌زنی متروی پردیس و همچنین افتتاح تقاطع غیرهمسطح فاز ۱۱ انجام می‌شود.
مدیرعامل شرکت عمران پردیس در پایان توضیح داد: تعداد واحد‌های باقیمانده در پردیس تنها۱۴ هزار واحد باقی مانده که از این تعداد هم ۸ هزار واحد در مرحله نصبیات و در مرحله نازک‌کاری قرار دارند که به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.