شايسته‌سالاري ضامن موفقيت و ارتقاء "ثامن"

شايسته‌سالاري ضامن موفقيت و ارتقاء "ثامن"

چهارشنبه, دسامبر 28, 2016 - 14:40 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مدير سرپرستي کرمانشاه موسسه اعتباري ثامن بررسي مشکلات همکاران، ايجاد انگيزه، شناسايي نيروهاي ناکارآمد و نگاه به مقوله شايسته‌سالاري را ضامن موفقيت و ارتقاء ثامن عنوان کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد،علي هادي در جلسه روساي شعب سرپرستي کرمانشاه با تاکيد بر تاثير و نقش نيروي انساني در پيشبرد اهداف مجموعه گفت: تمامي کارکنان، خصوصا روساي شعب با توجه زمان باقي‌مانده تا پايان سال بايد با برنامه‌ريزي و همفکري جايگاه سرپرستي کرمانشاه را در شبکه ارتقا دهند.

هادي نبود استراتژي و برنامه‌ريزي راهبردي را يکي از دلايل عمده عدم موفقيت مديران دانست و اظهار داشت: روساي شعب سکان هدايت و رهبري را بر عهده‌دارند، بدون برنامه‌ريزي و نقشه راه به اهداف ابلاغي نمي رسند.

وي در ادامه به بحث جذب منابع و وصول مطالبات پرداخت و افزود: در فرصت باقي مانده تا پايان سال 95 روساي شعب و همکاران با معرفي و اطلاع‌رساني طرح‌ها و خدمات ارائه‌شده بايد تلاش خود را در راستاي نيل به اهداف بکار گيرند و با جذب منابع ارزان‌قيمت نقش بسزايي در تجهيز و ترکيب منابع شعب ايفا کنند.

مدير سرپرستي کرمانشاه توجه به امر وصول مطالبات در شعب را امري ضروري عنوان کرد و تأکيد داشت: افزايش مطالبات يکي از عواملي است که مي‌تواند هر موسسه پولي و مالي را با چالش‌هاي جبران‌ناپذير مواجه کند.

وي عدم اطلاع‌رساني مناسب را يکي از دلايل عمده دست نيافتن به اهداف در بخش خدمات نوين دانست و خاطرنشان کرد: همکاران شعب با برخورد مناسب و ارائه راهنمايي‌هاي لازم به مشتريان مي‌توانند کاستي‌هاي موجود را جبران تا در آينده شاهد افزايش فرهنگ استفاده از اين خدمات در بين مشتريان باشيم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.