افزایش گشت‌های نوروزی برای جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز در همدان

افزایش گشت‌های نوروزی برای جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز در همدان

چهارشنبه, مارس 16, 2022 - 10:09 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

دادستان عمومی و انقلاب همدان گفت: به منظور جلوگیری از ساخت و ساز غیرقانونی توسط سودجویان در تعطیلات نوروز گشت های ویژه، با هدف کنترل و نظارت افزایش می یابد.

به گزارش دیوان اقتصاد،  «حسن خانجانی موقر» روز سه شنبه در جلسه حمایت از حقوق عامه در حوزه مبارزه با عاملان ساخت و ساز غیرمجاز در سطح استان، گفت: برخی سودجویان، فرصت طلبانه از تعطیلات نوروزی برای ساخت و ساز غیرمجاز در حریم شهرها، رودخانه ها و اراضی ملی و حفر چاه غیرمجاز در زمین های کشاورزی اقدام می کنند، آن هم به این تصور که نظارتی بر عمل مجرمانه آنان نمی شود.

وی اظهار داشت: بنابراین با هدف دفاع از حقوق عامه و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و غیرقانونی، گشت ها و تیم هایی از جهاد کشاورزی و شهرداری ها برای تشدید نظارت دقیق تر، بیشتر و ریزبینانه تر در روزهای نوروزی تشکیل می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان ادامه داد: دادستان ها و قضات کشیک در تعطیلات نوروزی آماده برخورد با متخلفان در هر حوزه ای هستند.

خانجانی افزود: انتظار می رود ضابطان نیز برای جلوگیری از هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز اقدامات فوری را در لحظه انجام دهند.

وی بیان کرد: متخلفان بدانند با ساخت و ساز غیر مجاز تنها سرمایه خود را هدر می دهند چرا که روزی با حکم قانونی واحد آنها تخریب می شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.