پرداخت وام 200 میلیونی مسکن روستایی در آینده نزدیک

 پرداخت وام 200 میلیونی مسکن روستایی در آینده نزدیک

معاون بنیاد مسکن با اشاره به عقب‌ماندگی در پرداخت وام مسکن روستایی وعده داد پرداخت وام ۲۰۰میلیون تومانی به‌زودی آغاز می‌شود.
 

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از تسنیم، مجید جودی درباره دلایل تأخیر در پرداخت تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن روستایی، ‌اظهار کرد: سامانه پرداخت تسهیلات مشکلاتی داشت که در تفاهم وزیر راه و شهرسازی و رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این مشکل حل شد.

وی ادامه داد: در رابطه با افزایش سقف تسهیلات مسکن روستایی ضمانت‌نامه سازمان برنامه و بودجه نیاز بود که معاون اول رییس‌جمهور در خصوص رفع این مشکل قول مساعد داده است و پرداخت وام 200 میلیون تومانی مسکن روستایی به‌زودی آغاز خواهد شد.

معاون بنیاد مسکن با بیان این‌که تسهیلات امکانی است تا واحدهای مسکونی روستایی باکیفیت احداث شود، افزود: اگر افزایش تسهیلات در بخش مسکن روستایی محقق نمی‌شد واحدهای مسکونی آغازشده روستایی که به مرحله‌ای از پیشرفت فیزیکی رسیده‌اند به واحدهای نیمه‌تمام تبدیل می‌شدند.

جودی با یادآوری اینکه سال گذشته 75 هزار واحد از 200 هزار واحد مسکن روستایی آغاز شده است، اعلام کرد: امسال نیز تمام تلاش این است که 200 هزار واحد مسکونی روستایی تحت مسئولیت بنیاد آغاز و در عین حال عقب‌ماندگی سال گذشته نیز جبران شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.