سواحل کیش جزء امن‌ترین سواحل کشور است

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی:

سواحل کیش جزء امن‌ترین سواحل کشور است

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی وجود امنیت بالای سواحل کیش را فرصت مناسبی برای برگزاری مسابقات و کلاس های آموزشی در این رشته دانست و به بهره گیری از ظرفیت های آبی و ساحلی منطقه آزاد کیش تاکید کرد.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، حیدری رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی با اعلام آماری بیش از ۷۰۰ نجات یافته در دو استان مازندران و گیلان طی بازده زمانی خرداد تا اواخر تیرماه ۱۴۰۱ ، به اختصاص اعتبار ویژه برای ساماندهی سواحل با دستور رییس جمهور اشاره کرد و گفت: امیدواریم تا اواسط مرداد بحث ایمن‌سازی سواحل انجام گیرد.

وي همچنین با اشاره به برنامه‌های این فدراسیون برای برگزاری اردو‌های ملی و مسابقات قهرمانی در کیش گفت: بر اساس آمار سواحل کیش جزو امن‌ترین سواحل کشور است و امیدواریم از این ظرفیت استفاده نموده و بتوانیم این منطقه را به عنوان پایلوت غواصی و نجات غریق اعلام نماییم.

حیدری در ادامه عنوان نمود فدراسیون در دو بحث نجات غریق و غواصی فعالیت دارد و در بحث غواصی با دستور وزیر ورزش و جوانان برای نخستین بار مسابقات قهرمانی کشور غواصی بدون فین و اردوی تیم ملی در دو بخش بانوان و آقایان برای حضور در پیکار های جهانی سال ۲۰۲۲ ایتالیا را از ۸ الی ۱۴ مرداد به میزبانی کیش برگزار می کنیم 

وی همچنین از برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری غواصی اسکوبا یادواره شهدای غواص در آبان به میزبانی کیش خبر داد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.