نشانی برای روزنامه‌نگار تراز انقلاب اسلامی

نشانی برای روزنامه‌نگار تراز انقلاب اسلامی

یک‌شنبه, ژانویه 29, 2023 - 18:21 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

آیین پنجمین سالروز درگذشت رضا مقدسی ۱۲ بهمن‌ماه سال جاری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و از نشان رضا مقدسی برای معرفی و تقدیر از روزنامه‌نگاران تراز انقلاب اسلامی، رونمایی می‌شود.

به گزارش دیوان اقتصاد از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیین پنجمین سالروز درگذشت رضا مقدسی ۱۲ بهمن‌ماه ساعت ۱۴ در تالار رودکی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهالی رسانه برگزار و از نشان رضا مقدسی رونمایی می‌شود.

این نشان قرار است همه ساله به عنوان جایزه روزنامه‌نگار تراز انقلاب اسلامی به روزنامه‌نگارانی اعطاء شود که براساس انتخاب هیئتی از اساتید روزنامه‌نگاری، معرفی می‌شوند.
 
زنده یاد مقدسی از فعالان رسانه‌ای بود که فعالیتش را از دوران دانش‌آموزی و با نوشتن در نشریه دانش‌آموزی آغاز و سال‌ها به عنوان خبرنگار فعالیت کرد.

حضور در بخش‌های مختلف تحریریه صدا و سیما، دبیری سرویس‌های جامعه و سیاسی روزنامه جام‌جم، قائم مقامی موسسه همشهری، مدیرمسئولی روزنامه خبر، مدیرعاملی خبرگزاری مهر و مدیرمسئولی روزنامه تهران تایمز، بخشی از سوابق این فعال مطبوعات و چهره فرهنگی است. این روزنامه‌نگار، ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۶ پس از تحمل ماه‌ها رنج بیماری درگذشت.

لازم به ذکر است معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ابتدای سال جاری تا کنون نکوداشت مریم کاظم‌زاده، خبرنگار و عکاس انقلاب و دفاع مقدس و نیز مراسم درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین دعایی، مدیرمسئول روزنامه اطلاعات و گرامی‌داشت مرحوم صابری فومنی را برگزار کرده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.